Рівень прояву координаційних здібностей школярів старших класів
Abstract
Анотація. У статті представлено результати рівня розвитку окремих самостійних видів координаційних здібностей учнів старших класів, а саме: здатність до управління часовими, просторовими та силовими параметрами рухів, здатність до збереження статичної рівноваги, здатність до координованості рухів та здатність до відчуття ритму. Отримані дані розглянуто у віковому та статевому аспектах.
Ключові слова: координаційні здібності, учні старших класів, уроки фізичної культури.
Список використаних джерел
Кравчук Т. М., Санжарова Н. М., Голенкова Ю. В., Рядинська І. А., Бибель С. А. Розвиток координаційних здібностей дітей середнього шкільного віку засобами акробатики. Здоровье, спорт, реабилитация. 2017. №4. С. 13–21. URL: http://doi.org/10.5281/zenodo.1136073
Криворучко Н. В. Динаміка показників розвитку окремих видів координаційних здібностей студенток будівничого ліцею під впливом спеціально спрямованих вправ ППФП. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення. [Електронний ресурс]. Харків: ХДАФК, 2019. С. 116–123. URL: http://journals.uran.ua/hdafk-tmfv
Новокшонов І., Соловей А. Вплив засобів боксу на розвиток координаційних здібностей учнів старшого шкільного віку. Молода спортивна наука України. 2019. Т. 2. С. 50–51.
Сергієнко Л. П Тестування рухових здібностей школярів. К. : Олімпійська література, 2001. 440 с.
Masliak I., Krivoruchko N., Bala T., Lukianova H., Yefimenko P., Moiseienko O., Kanishcheva O. Influence of cheerleading on indicators of coordination abilities of 10-16 year old schoolgirls. Research Journal of Pharmaceutical, Biological and Chemical Sciences (RJPBCS). 2018. №9(6). Р. 1711–1719.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Authors publishing in this journal retain the copyright to their work and grant the journal the right of first publication under the terms of the specified license, which permits others to freely use, distribute, adapt, and build upon the work, provided that proper attribution is given to the original authors and the source of the publication.
Authors may enter into separate, additional non-exclusive agreements for the distribution of the published version of the work (for example, depositing it in institutional repositories or including it in monographs), provided that the original publication in this journal is properly acknowledged.
The journal’s editorial policy encourages authors to deposit their manuscripts in open electronic repositories or on personal websites both prior to and during the editorial process, as this fosters scientific communication and increases citation rates.