Рівень прояву координаційних здібностей школярів старших класів
Abstrakt
Анотація. У статті представлено результати рівня розвитку окремих самостійних видів координаційних здібностей учнів старших класів, а саме: здатність до управління часовими, просторовими та силовими параметрами рухів, здатність до збереження статичної рівноваги, здатність до координованості рухів та здатність до відчуття ритму. Отримані дані розглянуто у віковому та статевому аспектах.
Ключові слова: координаційні здібності, учні старших класів, уроки фізичної культури.
Список використаних джерел
Кравчук Т. М., Санжарова Н. М., Голенкова Ю. В., Рядинська І. А., Бибель С. А. Розвиток координаційних здібностей дітей середнього шкільного віку засобами акробатики. Здоровье, спорт, реабилитация. 2017. №4. С. 13–21. URL: http://doi.org/10.5281/zenodo.1136073
Криворучко Н. В. Динаміка показників розвитку окремих видів координаційних здібностей студенток будівничого ліцею під впливом спеціально спрямованих вправ ППФП. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення. [Електронний ресурс]. Харків: ХДАФК, 2019. С. 116–123. URL: http://journals.uran.ua/hdafk-tmfv
Новокшонов І., Соловей А. Вплив засобів боксу на розвиток координаційних здібностей учнів старшого шкільного віку. Молода спортивна наука України. 2019. Т. 2. С. 50–51.
Сергієнко Л. П Тестування рухових здібностей школярів. К. : Олімпійська література, 2001. 440 с.
Masliak I., Krivoruchko N., Bala T., Lukianova H., Yefimenko P., Moiseienko O., Kanishcheva O. Influence of cheerleading on indicators of coordination abilities of 10-16 year old schoolgirls. Research Journal of Pharmaceutical, Biological and Chemical Sciences (RJPBCS). 2018. №9(6). Р. 1711–1719.