ВИКОРИСТАННЯ ЗМІШАНОЇ ФОРМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ НА СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ»
Keywords:
студент, спортсмен, дистанційне навчання, змішана форма, вступ до фахуAbstract
Стаття присвячена актуальній темі, де розглядається використання змішаної форми навчання з застосуванням дистанційного курсу на спеціальності «Фізична культура і спорт».References
Кухаренко В. М. Теорія та практика змішаного навчання: монографія / В. М. Кухаренко. – Харків : КП "Міськдрук", 2016. – 284 с.
Капустин Ю. И. Педагогические и организационные условия эффективного сочетания очного обучения и применения технологий дистанционного образования: автореф. дис.. 13.00.02 – «Содержание и методика преподавания» /Ю. И. Капустин. – М., 2007. – 45 с.
Рафальска О.О. Технологія змішаного навчання як інновація дистанційної освіти / О.О. Рафальска // Комп’ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво. – Луцьк, 2013. – № 11. – С. 128 – 133.
Басенко О. В. Організація дистанційного навчання студентів ВНЗ спортивного профілю засобами інформаційно-комунікаційних технологій / О. В. Басенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова: зб. наукових праць / за ред. Г. М. Арзютова. – К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. – 11 (66)15. – С. 12-16.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Authors who publish with this journal agree to the following terms:- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).