ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ПРИСТРОЇВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ВНЗ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
Keywords:
мобільні пристрої, навчальний процес, фахівці з фізичної культури та спорту.Abstract
Стаття присвячена визначенню особливостей мобільного
навчання. Зазначено переваги та недоліки використання електронних
мобільних пристроїв у навчальному процесі. Виявлено можливості
застосування мобільних пристроїв у процесі підготовки фахівців з фізичної
культури та спорту.
References
Гризун Л. Е. Дидактичний потенціал мобільного навчання /Л. Е. Гризун// Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка № 15 (250), Ч. ІІ, – 2012. – С. 16-21.
Гуревич Р. С. Інформаційно-комунікаційні технології в професійній
освіті майбутніх фахівців / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія, М. М. Козяр ; за ред. член-кор. НАПН України Гуревича Р. С. – Львів : ЛДУ БЖД, – 2012. –380 с.
Самойленко О.М. Особливості використання мобільного навчання у підготовці бакалаврів математики/ О.М. Самойленко // Вісник
Житомирського державного університету. Випуск 3 (81). Педагогічні науки. – 2015. – С. 19-23.
Терещук С. І. Технологія мобільного навчання: проблеми та шляхи вирішення [Електронний ресурс]/ С. І. Терещук // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. – 2016. – Вип. 138. – С. 178-180.
Трегуб В.В. Формування інформаційної компетентності випускників
вузу спортивного профілю / В.В. Трегуб, В.Г.Аксюта // Молода спортивна наука України. – Львів: ЛДУФК, 2015. – Т.4. – С.116-121.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Authors who publish with this journal agree to the following terms:- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).