ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ПРИСТРОЇВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ВНЗ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

Автор(и)

  • Юлія Іванівна Петренко Харківська державна академія фізичної культури, Україна
  • Олександр Михайлович Тимошенко Харківська державна академія фізичної культури, Україна

Ключові слова:

мобільні пристрої, навчальний процес, фахівці з фізичної культури та спорту.

Анотація

Стаття присвячена визначенню особливостей мобільного
навчання. Зазначено переваги та недоліки використання електронних
мобільних пристроїв у навчальному процесі. Виявлено можливості
застосування мобільних пристроїв у процесі підготовки фахівців з фізичної
культури та спорту.

Біографії авторів

Юлія Іванівна Петренко, Харківська державна академія фізичної культури

старший викладач кафедри інформатики та біомеханіки

Олександр Михайлович Тимошенко, Харківська державна академія фізичної культури

студент

Посилання

Гризун Л. Е. Дидактичний потенціал мобільного навчання /Л. Е. Гризун// Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка № 15 (250), Ч. ІІ, – 2012. – С. 16-21.

Гуревич Р. С. Інформаційно-комунікаційні технології в професійній

освіті майбутніх фахівців / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія, М. М. Козяр ; за ред. член-кор. НАПН України Гуревича Р. С. – Львів : ЛДУ БЖД, – 2012. –380 с.

Самойленко О.М. Особливості використання мобільного навчання у підготовці бакалаврів математики/ О.М. Самойленко // Вісник

Житомирського державного університету. Випуск 3 (81). Педагогічні науки. – 2015. – С. 19-23.

Терещук С. І. Технологія мобільного навчання: проблеми та шляхи вирішення [Електронний ресурс]/ С. І. Терещук // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. – 2016. – Вип. 138. – С. 178-180.

Трегуб В.В. Формування інформаційної компетентності випускників

вузу спортивного профілю / В.В. Трегуб, В.Г.Аксюта // Молода спортивна наука України. – Львів: ЛДУФК, 2015. – Т.4. – С.116-121.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-20