ВИКОРИСТАННЯ ОСНОВНИХ ЕЛЕМЕНТІВ ДИСТАНЦІЙНОГО КУРСУ З КОМП’ЮТЕРНОЇ ГРАФІКИ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА СПОРТУ В РАМКАХ ДИСЦИПЛІН ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОФІЛЮ
Keywords:
фізичне виховання, дистанційне навчання, студент, тестування, завдання, оцінка,Abstract
В статті розглянуто теоретичні та практичні засади використання дистанційних курсів при підготовці фахівців з фізичного виховання та спорту. Представлено навчальний курс з комп’ютерної графіки, який зроблений на платформі Moodle.References
Бойченко, Н. В., Алексєєва, І. А., Алексєнко, Я. В. (2016). «Розробка дистанційного курсу «Спортивна метрологія» для організації індивідуальної роботи студентів спеціалізації «Фізичне виховання та спорт»». Единоборства №2: научный журнал. Материалы ХІІ международной научной конференции «Проблемы и перспективы развития спортивных игр и единоборств в высших учебных заведениях», Харьков: ХГАФК, С.70-73.
Басенко, О. В., Алексєнко, Я. В. (2016). «Організація дистанційного навчання майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту з курсу біомеханіки у Харківській державній академії фізичної культури». Матеріали XVI міжнародної науково-практичної конференції «Фізична культура спорт та здоров’я», ХДАФК, Харків, С. 313-317.
Бойченко, Н. В., Алексєєва І. А., Алексєнко Я. В. (2016). «Оптимізація навчальної роботи студентів спеціалізації «Фізичне виховання та спорт» за допомогою спеціально розробленого дистанційного курсу «Спортивна метрологія»». Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, Серія №15, Випуск 7(77)16, С. 12-15.
Думанський Н. О. (2008). «Класи сучасних технологій дистанційної освіти». Вісник Національного університету «Львівська політехніка», №26(610), С.119-125.
Закон України «Про вищу освіту» [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0464-04 (1.04.13).
Полат, Е.С. (2008). «Педагогические технологии дистанционного обучения». Учебное пособие, СПб, 115 с.
White C. (2009). Towards a learner-based theory of distance language learning: The concept of the learner-context interface. In P. Hubbard (Ed.) Computer Assisted Language Learning: Critical Concepts in Linguistics. Volume IV: Present Trends and Future Directions in CALL. London: Routledge. рp. 97–112.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Authors who publish with this journal agree to the following terms:- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).