ВИКОРИСТАННЯ ОСНОВНИХ ЕЛЕМЕНТІВ ДИСТАНЦІЙНОГО КУРСУ З КОМП’ЮТЕРНОЇ ГРАФІКИ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА СПОРТУ В РАМКАХ ДИСЦИПЛІН ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОФІЛЮ

Автор(и)

  • І. А. Алексєєва ХДАФК, Україна
  • Я. В. Алексєнко ХДАФК, Україна

Ключові слова:

фізичне виховання, дистанційне навчання, студент, тестування, завдання, оцінка,

Анотація

В статті розглянуто теоретичні та практичні засади використання дистанційних курсів при підготовці фахівців з фізичного виховання та спорту. Представлено навчальний курс з комп’ютерної графіки, який зроблений на платформі Moodle.

Посилання

Бойченко, Н. В., Алексєєва, І. А., Алексєнко, Я. В. (2016). «Розробка дистанційного курсу «Спортивна метрологія» для організації індивідуальної роботи студентів спеціалізації «Фізичне виховання та спорт»». Единоборства №2: научный журнал. Материалы ХІІ международной научной конференции «Проблемы и перспективы развития спортивных игр и единоборств в высших учебных заведениях», Харьков: ХГАФК, С.70-73.

Басенко, О. В., Алексєнко, Я. В. (2016). «Організація дистанційного навчання майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту з курсу біомеханіки у Харківській державній академії фізичної культури». Матеріали XVI міжнародної науково-практичної конференції «Фізична культура спорт та здоров’я», ХДАФК, Харків, С. 313-317.

Бойченко, Н. В., Алексєєва І. А., Алексєнко Я. В. (2016). «Оптимізація навчальної роботи студентів спеціалізації «Фізичне виховання та спорт» за допомогою спеціально розробленого дистанційного курсу «Спортивна метрологія»». Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, Серія №15, Випуск 7(77)16, С. 12-15.

Думанський Н. О. (2008). «Класи сучасних технологій дистанційної освіти». Вісник Національного університету «Львівська політехніка», №26(610), С.119-125.

Закон України «Про вищу освіту» [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0464-04 (1.04.13).

Полат, Е.С. (2008). «Педагогические технологии дистанционного обучения». Учебное пособие, СПб, 115 с.

White C. (2009). Towards a learner-based theory of distance language learning: The concept of the learner-context interface. In P. Hubbard (Ed.) Computer Assisted Language Learning: Critical Concepts in Linguistics. Volume IV: Present Trends and Future Directions in CALL. London: Routledge. рp. 97–112.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-25