ТЕХНОЛОГІЇ MS WORD У НАСКРІЗНИХ ЗАДАЧАХ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ТУРИСТИЧНОЇ СПРАВИ
Keywords:
туризм, інформаційні технології, навчання, ігрове моделюванняAbstract
Розглянуто технології підготовки фахівців туристичної справи з використанням наскрізних задач. Проаналізовано можливості створення навчально- методичного забезпечення із застосуванням інформаційних комп’ютерних технологій. Розроблено завдання у вигляді проекту туристичного підприємства з елементами ігрового моделювання, співпраці та з використанням офісних технологій MS Word.References
Krzemiński, M., Zaniewska, L., & Zaniewski, I. (2010). Technologja informacyjna w rozwoju turystyki religijnej na Ukrainie. Przegląd Naukowy: Zb. pr. nauk. Radom: WNITE, 7, 112-125.
Krzemiński, M., Zaniewski, I., & Zaniewska, L. (2012). Ukraińska branża turystyczno-wypoczynkowa w drodze do integracji z Unią Europejską. Przegląd Naukowy : Zb. pr. nauk. Radom: WNITE, 8, 82-90.
Krzemiński, M., Zaniewski, I., & Zaniewska, L. (2011). Ukraińska branża turystyczno-wypoczynkowa w drodze do integracji z Unią Europejską. Przegląd Naukowy. Zb. pr. nauk. Radom: WNITE, 7, 79-90.
Zanevska, L. (2018). Office Technologies of MS Office for the Tourist Enterprise. 6 th International Conference on Science Culture and Sport “Using sports, culture, and social studies as means to rediscover lost values”. Haziran, Ankara, 363. www.iscs-a.org/multimedia/depo/abstractbook_18.pdf
Заневська, Л. (2018). Наскрізна навчальна задача «Інформаційні технології на туристичному підприємстві». Проблеми активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення: матеріали ХІ Міжнародної науково- практичної конференції (10-11 травня 2018 року, м. Львів). Львів: ЛДУФК, 313- 315.
Заневська Л., Кучер П., & Солодуха, С. (2015). Структура дисциплін для підготовки спеціалістів туристичної справи в Україні і Польщі. / Молода спортивна наука України: Зб. наук. пр. в галузі фізичного виховання спорту і здоров’я людини. Л. : ЛДУФК, 19(4), 40-44.
Заневська, Л.Г. (2006). Інформаційні технології у підготовці фахівців фізичного виховання до туристської діяльності. Проблеми активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення. / Спортивна наука України. Науковий вісник Львівського державного університету фізичної культури. Електронне видання. Л.: ЛДУФК, 328, 184-186.
Заневська, Л.Г. (2005). Підготовка фахівців зі спортивно- оздоровчого туризму у ЗВО Центрально-Східної Європи. Фізичне виховання і спорт у вищих навчальних закладах: інтеграція в Європейський освітній простір: Зб. наук. пр. за ред. С.С. Єрмакова. Х.: ХДАДМ, №1, 150-152.
Заневська, Л.Г. (2019). Технології MS Access у формуванні фахівця спортивно-оздоровчого туризму. Науково-методичні основи використання інформаційних технологій в галузі фізичної культури і спорту: збірник наукових праць [Електронний ресурс]. Харків: ХДАФК, 46-49.
Заневська, Л.Г. (2020). Створення проекту віртуальної туристичної фірми на основі MS Excel. Проблеми активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення: матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції (23–24 квітня 2020 року, м. Львів). Львів: ЛДУФК ім. Івана Боберського, 335-338.
Downloads
Issue
Section
License
Authors who publish with this journal agree to the following terms:- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).