ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ДИСТАНЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ
Keywords:
спортивно орієнтоване фізичне виховання, студент, навчання, контроль, інформаційні технологіїAbstract
Наукова стаття присвячена використанню дистанційного курсу «Фізичне виховання» для проведення навчального процесу та підсумкового контролю теоретичних знань студентів, які займаються спортивно орієнтованим фізичним вихованням. У дослідженні представлена структура побудови теоретичного тесту, до складу якої увійшли питання про Олімпійські ігри, здоров’я людини та здоровий спосіб життя, спортивні ігри та фітнес. Експериментальне впровадження розробки відбувалося при проведенні теоретичних та практичних занять у студентів, надавалися завдання для самостійної роботи, передбачено проведення теоретичного тесту для проведення підсумкового контролю на базі платформи LMS Moodle.References
Ашанін, В.С., Філенко, Л.В., Філенко, І.Ю., & Полторацька, Г.С. (2017). Оптимізація засобів фізичного виховання при підготовці учнів та студентів 15-17 років з використанням інформаційних технологій. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки, 143, 3-7.
Кашуба, В.А. Футорный, С.М., & Голованова, Н.Л. (2011). К вопросу использования информационных технологий в процессе физического воспитания студенческой молодежи. Слобожанський науково-спортивний вісник, 4, 157-163.
Ольховый, О.М., Темченко, В.А., & Петренко, Ю.М. (2015). Влияние информационно-коммуникационных технологий на вовлеченность студентов в спортивно-ориентированное физическое воспитание. Слобожанський науково-спортивний вісник, 4(48), 70-73.
Ольховый, О.М., Петренко, Ю.М., Темченко В.А., & Тимченко, А.Н. (2015) Модель спортивно-ориентированного воспитания студентов с применением информационных технологий. Физическое воспитание студентов, 3, 29-37.
Петренко, Ю.М., Петренко, Ю.І., Дудник, Ю.М., & Чернишов, В.О. (2017). Перспективи використання інформаційних технологій у сфері фізичної культури та спорту. Науково-методичні основи використання інформаційних технологій в галузі фізичної культури та спорту: [Електронний ресурс], 2, 75- 77.
Тимошенко, В.В., & Бобылева, Я.В. (2013). Оптимизация процесса физического воспитания в высшем учебном заведении (ВУЗ) с использованием спортивно-ориентированных технологий. Молодой ученый, 12, 531–533.
Темченко В.О. Спортивно-орієнтоване фізичне виховання у вищих навчальних закладах із застосуванням інформаційних технологій : автореф. Дис. на здоб. наук. ступеня к. фіз. вих : спец. 24.00.02 «Фізична культура, фізичне виховання різних групп населення». Дніпропетровськ, 2015, 20 с.
Футорный, С., & Караватская, М. (2013). Информационные технологии и Internet-ресурсы в формировании здорового образа жизни студентов в процессе физического воспитания. Молодіжний науковий вісник: Фізичне виховання і спорт, 9, 68-73.
Церковная, Е.В., Филенко, Л.В., & Строкач, С.Г. (2017). Использование сервисов Google в учебном процессе. Науково-методичні основи використання інформаційних технологій в галузі фізичної культури та спорту: [Електронний ресурс], 2, 117-120.
Filenko, L., Ashanin, V., Basenko, O., Petrenko, Y., Poltorarska, G., Tserkovna, O., Kalmykova, Y., Kalmykov, S., & Petrenko, Y. (2017). Teaching and learning informatization at the universities of physical culture. Journal of Physical Education and Sport, 17(4), 2454-2461.
Downloads
Issue
Section
License
Authors who publish with this journal agree to the following terms:- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).