ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПЛАТФОРМИ MOODLE ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ІНФОРМАТИКА»

Автор(и)

  • Я. В. Жерновнікова
  • С. С. Пятисоцька

Ключові слова:

дистанційне навчання, дистанційний курс, система Moodle

Анотація

У статті проаналізовано особливості дистанційної форми навчання в системі Moodle. Представлена структура курсу дисципліни «Інформатика» та аналіз використаних видів діяльності та ресурсів для її створення.

Посилання

Бабаліч, В.А. (2019). Досвід використання системи Moodle під час вивчення дисципліни «Теорія і методика викладання плавання». Науково- методичні основи використання інформаційних технологій в галузі фізичної культури і спорту, 2019, 3, 19-22.

Вишнівський, В.В., Гніденко, М.П., Гайдур, Г.І., & Ільїн, О.О. (2014). Організація дистанційного навчання. Створення електронних навчальних курсів та електронних тестів. Навчальний посібник. Київ : ДУТ, 140.

Волконська, О.Д. (2017). Дистанційне навчання на основі системи Moodle. Дистанційне навчання як сучасна освітня технологія. Матеріали міжвузівського вебінару (м. Вінниця, 31 березня 2017 р.), Вінниця, 50-53.

Демида, Б., Сагайдак, С., & Копил, І. (2011). Системи дистанційного навчання: огляд, аналіз, вибір. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Комп’ютерні науки та інформаційні технології, 694, 98-107.

Пєнкін, Ю.М., & Яценко, Н.М. (2014). Особливості організації навчального процесу студентів дистанційної форми навчання в системі Moodle. Актуал. питання фармац. та мед. науки та практики, 1, 105-108.

Триус, Ю.В., Герасименко, І.В., & Франчук, В.М. (2012). Система електронного навчання ВНЗ на базі Moodle. Методичний посібник. Черкаси, 220.

Cole, J., H. Foster. (2007). Using MOODLE. Sebastopol: O'Reilly, 266.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті