ТРИРІВНЕВА МОДЕЛЬ ІНФОРМАЦІЙНОГО НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

Автор(и)

  • В. А. Крисилов Одеський національний політехнічний університет, Україна
  • Салех Аласвад Одеський національний політехнічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15673/0453-8307.4/2013.57361

Ключові слова:

адаптацію курсів навчання, модель навчального процесу, грануляція інформації, динаміка навчального процесу

Анотація

Розглядається трирівнева модель навчального процесу, яка диференційована на такі складові, як предметна область, грануляція навчальної інформації, графік
навчального процесу. А також розглядається чотирирівнева модель предметної
області, призначена для адаптації навчального матеріалу курсів в динаміку
навчального процесу студентів.

Посилання

Крисилов, В. А., Лялина, Ю. А., Лангманн Р. Перспективы развития смарт лабораторий в учебном процессе для различных режимов обучения. –Дюссельдорф: DUAS, 2008. – 12 - 22 с. 2. Любченко, В.В., Нестеренко, А.В. Фреймовая модель предметной области для уровневого представления учебного курса. – Харьков-Ялта: “Обра-зование и виртуальность-2007”. – Сборник научных трудов 11-й Международной конференции Украинской ассоциации дистанционного образования. 2007. – 6 - 7 с. 3. Коробов, Е.Т. Макро- и микроструктура учебного материала. – Днепропетровский национальный университет, Днепропетровск. 2002. – 37 - 40 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-12-28

Номер

Розділ

Автоматика, комп'ютерні та телекомукаційні технології