ТРИРІВНЕВА МОДЕЛЬ ІНФОРМАЦІЙНОГО НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

Autori

  • В. А. Крисилов Одесский национальный политехнический университет, Ukraine
  • Салех Аласвад Одесский национальный политехнический университет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15673/0453-8307.4/2013.57361

Parole chiave:

адаптацію курсів навчання, модель навчального процесу, грануляція інформації, динаміка навчального процесу

Abstract

Розглядається трирівнева модель навчального процесу, яка диференційована на такі складові, як предметна область, грануляція навчальної інформації, графік
навчального процесу. А також розглядається чотирирівнева модель предметної
області, призначена для адаптації навчального матеріалу курсів в динаміку
навчального процесу студентів.

Riferimenti bibliografici

Крисилов, В. А., Лялина, Ю. А., Лангманн Р. Перспективы развития смарт лабораторий в учебном процессе для различных режимов обучения. –Дюссельдорф: DUAS, 2008. – 12 - 22 с. 2. Любченко, В.В., Нестеренко, А.В. Фреймовая модель предметной области для уровневого представления учебного курса. – Харьков-Ялта: “Обра-зование и виртуальность-2007”. – Сборник научных трудов 11-й Международной конференции Украинской ассоциации дистанционного образования. 2007. – 6 - 7 с. 3. Коробов, Е.Т. Макро- и микроструктура учебного материала. – Днепропетровский национальный университет, Днепропетровск. 2002. – 37 - 40 с.

##submission.downloads##

Pubblicato

2015-12-28

Fascicolo

Sezione

Автоматика, комп'ютерні та телекомукаційні технології