ТРИРІВНЕВА МОДЕЛЬ ІНФОРМАЦІЙНОГО НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

Szerzők

  • В. А. Крисилов Одесский национальный политехнический университет, Ukraine
  • Салех Аласвад Одесский национальный политехнический университет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15673/0453-8307.4/2013.57361

Kulcsszavak:

адаптацію курсів навчання, модель навчального процесу, грануляція інформації, динаміка навчального процесу

Absztrakt

Розглядається трирівнева модель навчального процесу, яка диференційована на такі складові, як предметна область, грануляція навчальної інформації, графік
навчального процесу. А також розглядається чотирирівнева модель предметної
області, призначена для адаптації навчального матеріалу курсів в динаміку
навчального процесу студентів.

Hivatkozások

Крисилов, В. А., Лялина, Ю. А., Лангманн Р. Перспективы развития смарт лабораторий в учебном процессе для различных режимов обучения. –Дюссельдорф: DUAS, 2008. – 12 - 22 с. 2. Любченко, В.В., Нестеренко, А.В. Фреймовая модель предметной области для уровневого представления учебного курса. – Харьков-Ялта: “Обра-зование и виртуальность-2007”. – Сборник научных трудов 11-й Международной конференции Украинской ассоциации дистанционного образования. 2007. – 6 - 7 с. 3. Коробов, Е.Т. Макро- и микроструктура учебного материала. – Днепропетровский национальный университет, Днепропетровск. 2002. – 37 - 40 с.

##submission.downloads##

Megjelent

2015-12-28

Folyóirat szám

Rovat

Автоматика, комп'ютерні та телекомукаційні технології