THREE-LEVEL MODEL OF INFORMATION LEARNING PROCESS

Authors

  • В. А. Крисилов Odessa national polytechnic university,, Ukraine
  • Салех Аласвад Odessa national polytechnic university,, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15673/0453-8307.4/2013.57361

Keywords:

adaptation of curriculum, the model of the educational process, granulation of information, the dynamics of the learning process

Abstract

The three-level model of the educational process, which is differentiated by the constituents such as subject area, granulation educational information, the schedule of the learning process is considered. Also the four-level model, intended for adaptation of the learning material to student educational process dynamics is examined.

References

Крисилов, В. А., Лялина, Ю. А., Лангманн Р. Перспективы развития смарт лабораторий в учебном процессе для различных режимов обучения. –Дюссельдорф: DUAS, 2008. – 12 - 22 с. 2. Любченко, В.В., Нестеренко, А.В. Фреймовая модель предметной области для уровневого представления учебного курса. – Харьков-Ялта: “Обра-зование и виртуальность-2007”. – Сборник научных трудов 11-й Международной конференции Украинской ассоциации дистанционного образования. 2007. – 6 - 7 с. 3. Коробов, Е.Т. Макро- и микроструктура учебного материала. – Днепропетровский национальный университет, Днепропетровск. 2002. – 37 - 40 с.

Published

2015-12-28

Issue

Section

Automatic, computer and telecommunication technologies