ТРИРІВНЕВА МОДЕЛЬ ІНФОРМАЦІЙНОГО НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

Autores/as

  • В. А. Крисилов Одесский национальный политехнический университет, Ukraine
  • Салех Аласвад Одесский национальный политехнический университет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15673/0453-8307.4/2013.57361

Palabras clave:

адаптацію курсів навчання, модель навчального процесу, грануляція інформації, динаміка навчального процесу

Resumen

Розглядається трирівнева модель навчального процесу, яка диференційована на такі складові, як предметна область, грануляція навчальної інформації, графік
навчального процесу. А також розглядається чотирирівнева модель предметної
області, призначена для адаптації навчального матеріалу курсів в динаміку
навчального процесу студентів.

Citas

Крисилов, В. А., Лялина, Ю. А., Лангманн Р. Перспективы развития смарт лабораторий в учебном процессе для различных режимов обучения. –Дюссельдорф: DUAS, 2008. – 12 - 22 с. 2. Любченко, В.В., Нестеренко, А.В. Фреймовая модель предметной области для уровневого представления учебного курса. – Харьков-Ялта: “Обра-зование и виртуальность-2007”. – Сборник научных трудов 11-й Международной конференции Украинской ассоциации дистанционного образования. 2007. – 6 - 7 с. 3. Коробов, Е.Т. Макро- и микроструктура учебного материала. – Днепропетровский национальный университет, Днепропетровск. 2002. – 37 - 40 с.

Publicado

2015-12-28

Número

Sección

Автоматика, комп'ютерні та телекомукаційні технології