Місце спецкурсу «Аналітичні дослідження в екології» у формуванні фахових компетентностей майбутніх екологів освітнього ступеня «магістр»
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.127290Ключові слова:
спецкурс, аналітичні дослідження, майбутні екологи, освітній ступінь «магістр», фахові компетентностіАнотація
У дослідженні обґрунтовано можливості використання змісту спецкурсу «Аналітичні дослідження в екології» для формування системи фахових компетентностей майбутніх екологів освітнього ступеня «магістр». Розроблено програму спецкурсу «Аналітичні дослідження в екології». Визначено групи організаційних, дослідницьких, технічних, прогностичних і контролюючих фахових компетентностей майбутніх екологів, які формуватимуться при вивченні розробленого спецкурсу
Посилання
- Alegria, H. A., Nei, L. (2014). Chemistry in college-level Environmrntal science curricula. European Scientific Journal, 10 (22), 89–94.
- Коfаnоvа, О. V. (2011). Dosvid yevropeiskoi vyshchoi tekhnichnoi shkoly shchodo khimichnoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv-ekolohiv. Enerhetyka: ekonomika, tekhnolohii, ekolohiia, 1, 89–97.
- Bahadir, A. M., Duca, Gh. (Eds.) (2009). The Role of Ecological Chemistry in Pollution Research and Sustainable Development. Environmental Security. Heidelberg: Springer Science, Series C, 308.
- Duca, Gh. (2017). Еcological and environmental chemistry. Сhemistry journal of Moldova. General, Industrial and Ecological Chemistry, 12 (1), 9–19. doi: 10.19261/cjm.2017.427
- Biletska, H. A. (2014). Zahalnonaukovi kompetentsii u strukturi profesiinoi kompetentnosti fakhivtsia-ekoloha [General scientific competencies in the structure of professional competence of a specialist-ecologist]. Science and education, 1, 70–75.
- Petruk, V. H., Bondarchuk, O. V., Petruk, R. V. (2011). Modernizatsiia profesiinykh kompetentsii z khimii dlia maibutnikh fakhivtsiv-ekolohiv ta staloho rozvytku [Modernization of professional competences for chemistry for future specialists in ecology and sustainable development]. New pedagogical thought. Rivne, Special issue, 110–111.
- Seminar on «Chemistry Studies in the European Higher Education Area» (2004). Dresden. Available at: http://www.ehea.info/cid102115/chemistry-studies-2004.html Last accessed: 13.02.2018
- Zablotska, O. S. (2011). Formuvannia predmetnykh kompetentsii z khimii u studentiv ekolohichnykh spetsialnostei [Formation of chemistry subject competences for students of environmental specialties]. Zhytomyr: ZhNAEU, 428.
- Zablotska, O. S., Horbunova, N. O., Khandryka, N. P. (2016). Stvorennia khimiko-analitychnoi laboratorii kafedry khimii ZhNAEU ta perspektyvy yii vykorystannia dlia formuvannia profesiinoi kompetentnosti maibutnikh fakhivtsiv-ekolohiv [Creation of the chemical-analytical laboratory of the ZNIEU chemistry department and prospects of its use for formation of professional competence of future ecologists]. Scientific Readings. Zhytomyr: ZhNAEU, 53–58.
- Zablotska, O. S. (2012). Metodyka formuvannia predmetnykh kompetentsii z khimii v protsesi vykladannia temy «Osnovy khimichnoho analizu» [Methodology of forming the subject competences in chemistry in the process of teaching the theme "Fundamentals of chemical analysis"]. Journal of ZHDU name of Ivan Franko, 61, 41–44.
- Zhuk, T. A., Sych, Yu. R., Buzynna, O. M., Chernyk, D. V., Voitenko, L. V. (2014). Praktychna pidhotovka ekolohiv pry vyvchenni khimichnykh dystsyplin [Practical preparation of ecologists in the study of chemical disciplines]. Problems of modern ecological education. Kyiv, 98–99.
- Zakharchenko, V. M., Kalashnikova, S. A., Luhovyi, V. I., Stavytskyi, A. V., Rashkevych, Yu. M., Talanova, Zh. V.; Kremen, V. H. (Ed.) (2014). Natsionalnyi osvitnii hlosarii: vyshcha osvita [National Educational Glossary: Higher Education]. Kyiv: Publishing House" Pleiades "Ltd., 100.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Ольга Сергіївна Заблоцька, Nadezhda Gorbunova

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.