Підготовка майбутніх вчителів природничих дисциплін до використання цифрових освітніх ресурсів під час навчання
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2024.311660Ключові слова:
цифрові освітні ресурси, навчання, інновації, навчання природничих дисциплін, підготовка майбутніх вчителів, підготовка вчителя, педагогічний досвідАнотація
У статті розглянуто комплексні аспекти підготовки майбутніх вчителів природничих дисциплін до використання цифрових освітніх ресурсів у навчальному процесі, що є актуальною темою сучасної педагогіки. Розвиток педагогічних знань, а також співпраця з науковими установами та вченими є ключовими компонентами успішної підготовки.
У статті детально розглянуто підтримку вчителів з боку науковців, інтеграцію науки з іншими дисциплінами та формування позитивного ставлення до науки серед учнів. Підкреслено важливість розвитку наукового мислення, створення навчальних матеріалів, використання цифрових освітніх ресурсів, формування професійних якостей та використання міждисциплінарного підходу для підготовки майбутніх вчителів природничих дисциплін.
Висвітлено основні виклики, такі як технологічні бар'єри та недостатнє фінансування, що можуть перешкоджати використанню цифрових освітніх ресурсів у навчальному процесі. Важливим аспектом є також підвищення кваліфікації та підтримка інновацій у навчанні, що дозволяє вчителям постійно вдосконалювати свої знання та навички, використовуючи новітні технології та методики.
Таким чином, підготовка майбутніх вчителів природничих дисциплін до використання цифрових освітніх ресурсів є багатогранним процесом, що включає розвиток педагогічних знань, підтримку науковців, інтеграцію науки з іншими дисциплінами, розвиток професійних якостей та використання сучасних технологій. Забезпечення вчителів необхідною підтримкою та ресурсами сприяє успішній реалізації цих підходів, підвищуючи якість освіти та зацікавленість учнів у природничих дисциплінах.
Підкреслено важливість участі вчених у розробці навчальних програм, що інтегрують різні наукові дисципліни та підкреслюють практичне застосування знань. Реструктуризація навчальних програм для початкової та середньої школи, а також оптимальні формати професійного розвитку є важливими аспектами покращення якості викладання. Оцінка навчальних програм показує необхідність змін у змістовій освіті та педагогіці.
Розглянуто підтримку вчителів з боку науковців, інтеграцію науки з іншими дисциплінами та формування позитивного ставлення до науки серед учнів. Розвиток компетентностей, включаючи наукове мислення, створення навчальних матеріалів, використання цифрових ресурсів та міждисциплінарного підходу, є ключовими для підготовки майбутніх вчителів. Обговорено виклики, такі як технологічні бар'єри та недостатнє фінансування, а також перспективи підвищення кваліфікації та підтримки інновацій у навчанні.
Стаття надає комплексний огляд підготовки майбутніх вчителів природничих дисциплін до використання цифрових освітніх ресурсів та висвітлює важливі аспекти цього процесу з акцентом на підтримку вчителів та розвиток їхніх компетентностей
Посилання
- Abell, S. K., Rogers, M. A. P., Hanuscin, D. L., Lee, M. H., & Gagnon, M. J. (2009). Preparing the Next Generation of Science Teacher Educators: A Model for Developing PCK for Teaching Science Teachers. Journal of Science Teacher Education, 20 (1), 77–93. https://doi.org/10.1007/s10972-008-9115-6
- Slater, T. F., Tomanek, D., Talanquer, V., Novodvorsky, I. (2003). A Stronger Role for Science Departments in the Preparation of Future Chemistry Teachers. Journal of Chemical Education, 80 (10), 1168. https://doi.org/10.1021/ed080p1168
- Howitt (2008). The Collaborative Science project: preparing pre-service early childhood teachers to teach science.
- Demkanin, P. (2013). Preparation of new physics teachers from various perspectives. Journal of Baltic Science Education, 12 (1), 4–5. https://doi.org/10.33225/jbse/13.12.04
- Crosby, G. (1997). The Necessary Role of Scientists in the Education of Elementary Teachers. Journal of Chemical Education, 74 (3), 271. https://doi.org/10.1021/ed074p271
- Vaidya, S. R. (1993). Restructuring Elementary and Middle School Science for Improved Teaching and Learning. Education, 114, 63–70.
- Tushie, J. (2009). Working with Elementary and Middle School Science Teachers.
- Sebastián-López, M., de Miguel González, R. (2020). Mobile Learning for Sustainable Development and Environmental Teacher Education. Sustainability, 12 (22), 9757. https://doi.org/10.3390/su12229757
- DeVore-Wedding, B., Thomas, J., Montgomery, D. (2018). Determining Optimal Professional Development Formats: A Q-Methodology Study of Science Teachers’ Preferences. Operant Subjectivity, 40. https://doi.org/10.22488/okstate.18.100572
- Shim, K. C. (2017). A Study on the Awareness of Pre-service Science Teachers about Secondary Education in Future Intelligence Information Society. Biology Education, 45 (3), 404–417. https://dx.doi.org/10.15717/bioedu.2017.45.3.404
- Bradbury, L. U., Wilson, R. E. (2020). Questioning the prevailing narrative about elementary science teachers: An analysis of the experiences of science teacher enthusiasts. Science Education, 104 (3), 421–445.. https://doi.org/10.1002/sce.21574
- Torrente Díaz, M. T., Guevara, W. A., Echeverry Hernández, S., Amórtegui Cedeño, E. F. (2014). Enseñanza de competencias de pensamiento científico por resolución de situaciones problematizadoras a futuros docentes de ciencias naturales. Revista Bio-Grafía Escritos Sobre La Biología y Su Enseñanza, 885. https://doi.org/10.17227/20271034.vol.0num.0bio-grafia885.894
- Malik, A., Susanti, S. (2021). Learning Designing for Establishment Physics Content and Teacher Pedagogic Aspects Through Lesson Study-based In-House Training. Jurnal Penelitian & Pengembangan Pendidikan Fisika, 7 (2), 145–152. https://doi.org/10.21009/1.07206
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Olena Matviienko

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.