Змістові засади професійної підготовки майбутніх фахівців філологічного напряму у вищій школі США

Автор(и)

  • Марина Валеріївна Іконнікова Хмельницький національний університет вул. Інститутська, 11, м. Хмельницький, Україна, 29016, Україна https://orcid.org/0000-0002-0134-2331

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.87359

Ключові слова:

філолог, професійна підготовка, наукові підходи, зміст, курикулум, професійні компетенції, США

Анотація

У статті досліджено зміст професійної підготовки філологів у системі вищої освіти США. Розкрито сутність поняття «курикулум» та його типи в американській дидактиці. Розглянуто основні наукові підходи (критеріальний, технологічний, мікрокурикулярний, макрокурикулярний) та принципи, на яких ґрунтується зміст професійної підготовки філологів. Охарактеризовано професійну компетентність та її структуру, проаналізовано професійні компетенції майбутніх філологів

Біографія автора

Марина Валеріївна Іконнікова, Хмельницький національний університет вул. Інститутська, 11, м. Хмельницький, Україна, 29016

Кандидат філологічних наук, доцент

Кафедра іноземних мов

Посилання

  1. Bachman, L. F. (1990). Fundamental Considerations in Language Testing. Oxford: Oxford University Press, 420.
  2. Bloom, B. S., Madaus, G. P., Hastings, J. T. (1994). Evaluation to Improve Learning. New York: McGraw-Hill Book Company, 356.
  3. Drake, S. (2000). Integrated Curriculum a Chapter of the ASCD Curriculum Handbook. ASSN for Supervision & Curriculum, 105.
  4. Ginsburg, M. V., Clift, R. T. (1998). The Hidden Curriculum of the Pre-Service Teacher Education. New York: Houston, 301.
  5. Goodlad, J. (2007). Curriculum Development. Boston: Baker, 256.
  6. Hymes, D.; Pride, J. B., Holmes, J. (Eds.) (1972). On Communicative Competence. Sociolinguistics. Harmondsworth: Penguin, 269–293.
  7. Smith, M. (1999). Curriculum Theory and Practice. New York: Routledge, 201.
  8. Tyler, R. W. (1949). Basic Principles of Curriculum and Instruction. Chicago: University of Chicago Press, 128.
  9. Radionova, I. O. (2001). Filosofiya navchalnogo planu ta realiyi multykulturnogo suspilstva: filosofsko-pragmatychnyi aspekt [Philosophy of Syllabi and Realities of Multicultural Society: philosophical and pragmatical aspect]. Scientific Bulletin. Series “Philosophy”, 8, 20–26.
  10. Georgesku, D. (2006). Kurykulyarna filosofiya dvadtsyat pershogo stolittya: shcho novogo y starogo? [Curriculum Philosophy in the 21 st Century: What is old and new?]. Postmethodology, 3 (67), 2–17.
  11. ASCD Curriculum Handbook. Available at: http://www.ascd.org/
  12. Grant, G., Elbow, P., Ewens, T. (2006). On Competence: A Critical Analysis of Competence-based Reforms in Higher Education. San Francisco: Jossey-Bass, 358.
  13. McClelland, D. C. (1973). Testing for competence rather than for "intelligence". American Psychologist, 28 (1), 1–14. doi: 10.1037/h0034092
  14. Lin, G. H. C. (2007). A Case Study of Seven Taiwanee English as a Foreign Language Freshman Non-English Majors’ Perceptions about Learning Five Communication Strategies. Texas: A&M University, 245.
  15. Rubin, R. (1982). Assessing speaking and listening competence at the college level: The communication competency assessment instrument. Communication Education, 31 (1), 19–32. doi: 10.1080/03634528209384656
  16. Undergraduate Catalog (2015–2016). Georgia State University. Available at: http://enrollment.gsu.edu/files/2015/03/undergraduate_catalog_2015-2016.pdf

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-28

Як цитувати

Іконнікова, М. В. (2016). Змістові засади професійної підготовки майбутніх фахівців філологічного напряму у вищій школі США. ScienceRise: Pedagogical Education, (12 (8), 8–13. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.87359

Номер

Розділ

Педагогічна освіта