Змістові засади професійної підготовки майбутніх фахівців філологічного напряму у вищій школі США
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.87359Ключові слова:
філолог, професійна підготовка, наукові підходи, зміст, курикулум, професійні компетенції, СШААнотація
У статті досліджено зміст професійної підготовки філологів у системі вищої освіти США. Розкрито сутність поняття «курикулум» та його типи в американській дидактиці. Розглянуто основні наукові підходи (критеріальний, технологічний, мікрокурикулярний, макрокурикулярний) та принципи, на яких ґрунтується зміст професійної підготовки філологів. Охарактеризовано професійну компетентність та її структуру, проаналізовано професійні компетенції майбутніх філологів
Посилання
- Bachman, L. F. (1990). Fundamental Considerations in Language Testing. Oxford: Oxford University Press, 420.
- Bloom, B. S., Madaus, G. P., Hastings, J. T. (1994). Evaluation to Improve Learning. New York: McGraw-Hill Book Company, 356.
- Drake, S. (2000). Integrated Curriculum a Chapter of the ASCD Curriculum Handbook. ASSN for Supervision & Curriculum, 105.
- Ginsburg, M. V., Clift, R. T. (1998). The Hidden Curriculum of the Pre-Service Teacher Education. New York: Houston, 301.
- Goodlad, J. (2007). Curriculum Development. Boston: Baker, 256.
- Hymes, D.; Pride, J. B., Holmes, J. (Eds.) (1972). On Communicative Competence. Sociolinguistics. Harmondsworth: Penguin, 269–293.
- Smith, M. (1999). Curriculum Theory and Practice. New York: Routledge, 201.
- Tyler, R. W. (1949). Basic Principles of Curriculum and Instruction. Chicago: University of Chicago Press, 128.
- Radionova, I. O. (2001). Filosofiya navchalnogo planu ta realiyi multykulturnogo suspilstva: filosofsko-pragmatychnyi aspekt [Philosophy of Syllabi and Realities of Multicultural Society: philosophical and pragmatical aspect]. Scientific Bulletin. Series “Philosophy”, 8, 20–26.
- Georgesku, D. (2006). Kurykulyarna filosofiya dvadtsyat pershogo stolittya: shcho novogo y starogo? [Curriculum Philosophy in the 21 st Century: What is old and new?]. Postmethodology, 3 (67), 2–17.
- ASCD Curriculum Handbook. Available at: http://www.ascd.org/
- Grant, G., Elbow, P., Ewens, T. (2006). On Competence: A Critical Analysis of Competence-based Reforms in Higher Education. San Francisco: Jossey-Bass, 358.
- McClelland, D. C. (1973). Testing for competence rather than for "intelligence". American Psychologist, 28 (1), 1–14. doi: 10.1037/h0034092
- Lin, G. H. C. (2007). A Case Study of Seven Taiwanee English as a Foreign Language Freshman Non-English Majors’ Perceptions about Learning Five Communication Strategies. Texas: A&M University, 245.
- Rubin, R. (1982). Assessing speaking and listening competence at the college level: The communication competency assessment instrument. Communication Education, 31 (1), 19–32. doi: 10.1080/03634528209384656
- Undergraduate Catalog (2015–2016). Georgia State University. Available at: http://enrollment.gsu.edu/files/2015/03/undergraduate_catalog_2015-2016.pdf
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Марина Валеріївна Іконнікова

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.