Развитие профессиональной культуры будущих врачей: коммуникативный аспект
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.73920Ключові слова:
будущий врач, коммуникативность, профессиональная культура, медицинское образование, педагогические условия, развитиеАнотація
Статья посвящена проблеме формирования коммуникативной компетентности как компонента профессиональной культуры будущих врачей. Конкретизированы теоретические представления о роли коммуникативности будущего врача. Определены педагогические условия формирования коммуникативной компетентности будущих врачей в процессе обучения в высших медицинских учебных заведениях, очерчены особенности подготовки студентов к выполнению коммуникативной функции как важной составляющей профессии медицинского работника
Посилання
- Kudryavaya, N. V. (2001). Vrach-pedaghogh v yzmenyayushhemsya myre: tradycyy y novacyy. Moscow, 304.
- Averyn, V. A. (1997). Psykhologhyya v strukture vysshego medycynskogo obrazovanyya. Sankt-Peterburg, 39.
- Aharkova, A. O. (2011). Formuvannia profesiino-etychnoi kultury maibutnikh likariv u vyshchykh navchalnykh zakladakh. Kyiv, 22.
- Belyaeva, Ye. S. (2006). Tvorchesko-pedagogicheskiy aspekt v professionalnoy podgotovke studentov-medikov. Moscow, 204.
- Dudikova, L. V. (2011). Formuvannia hotovnosti do profesiinoho samovdoskonalennia u maibutnikh likariv. Vinnytsia, 22.
- Grando, A. A. (1990). Vrachebnaya etika i meditsinskaya deontologiya. Tallin, 350.
- Kolisnyk-Humeniuk, Yu. I. (2013). Formuvannia profesiino-etychnoi kultury maibutnikh fakhivtsiv u protsesi humanitarnoi pidhotovky v medychnykh koledzhakh. Lviv, 296.
- Krylova, N. B. (1990). Formirovanie kultury budushchego spetsialista. Moscow, 142.
- Lisovyi, M. I. (2006). Formuvannia profesiinoho movlennia maibutnikh medychnykh pratsivnykiv u vyshchykh medychnykh navchalnykh zakladakh. Vinnytsia, 20.
- Uvarkina, O. V. (2003). Formuvannia komunikatyvnoi kultury studentiv vyshchykh medychnykh zakladiv osvity v protsesi vyvchennia psykholoho-pedahohichnykh dystsyplin. Kyiv, 160.
- Chmut, T. K., Chajka, G. L. (2007). Etyka dilovoho spilkuvannia. Kyiv, 230.
- Loshakova, T. F. (2001). Pedagogicheskoe upravlenie protsessom sozdaniya komfortnoy sredy v obrazovatelnom uchrezhdenii. Yekaterinburg, 416.
- Slobodchikov, V. I. (1997). Educational environment: realization of educational goals in the space of culture. New values of education: cultural model schools, 7, 177–185.
- Derner, K. (2006). Khoroshiy vrach. Uchebnik osnovnoy pozitsii vracha. Moscow, 544.
- Baranovska, L. (2000). The didactic aspect of professional verbal communication. Pedagogy and psychology of professional education, 1, 140–145.
- Vygotsky, L. S. (2003). History of development of higher mental functions. Vol. 3. Moscow: Pedagogy, 316.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Мария Дмитриевна Дяченко

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.




