«ScienceRise: Pedagogical Education» – науковий рецензований журнал, що публікує оригінальні дослідження, присвячені неперервній освіті протягом життя.

Проблематика, що досліджується в наукових публікаціях, охоплює наступні напрямки:

– освіти дорослих,
– професійна освіта,
– початкова освіта,
– спеціальна освіти.

Мета таких публікацій – доведення до широкого кола науковців та практиків в галузі освіти сучасних розробок, спрямованих на впровадження в освітні процеси для підвищення їх ефективності. Зокрема:

– за напрямком освіти дорослих – формування в них нових навичок і компетенцій для адаптації до вимог ринку праці, що швидко змінюються через інформаційно-технологічні трансформації в суспільстві,

– за напрямком професійної освіти – формування адаптаційних можливостей учнів до сучасних вимог роботодавців,

– за напрямком початкової освіти – правильної орієнтації учнів відповідно до їх здібностей,

– за напрямком спеціальної освіти – створення максимально комфортної адаптації людей, що мають порушення у фізичному розвитку, до соціуму.

Усі названі тематики, що охоплені концепцією неперервної освіти, можуть розглядатися також через парадигму дистанційного навчання.

Журнал видається 4 рази на рік та має сферою розповсюдження увесь світ, не обмежуючи авторів за будь-якою ознакою.

ISSN 2519-4976 (print), ISSN 2519-4984 (on-line)

При розробці положень видавничої політики журналу «ScienceRise: Pedagogical Education» редакція керувалася рекомендаціями Комітету з етики публікацій – Committee on Publication Ethics (COPE).

Анонси

Як політичні ситуації впливають на безпеку автора

2024-11-07

COPE рекомендує ретельно оцінювати кожен випадок на основі якомога більшої кількості інформації та зберігати повні записи про вжиті дії. Якщо відкликання зазвичай не є виправданим на підставі бажання автора відмежуватися від статті, безпека людей стоїть перед питаннями етики публікації. Таким чином, редактори можуть опублікувати редакційну примітку із зазначенням видалення авторів (якщо можливо, без відкликання статті). Видавець також має розглянути можливість зв’язатися з установою(ами) авторів, якщо це не створюватиме додаткових загроз для жодного з авторів.

Читати більше про Як політичні ситуації впливають на безпеку автора

Поточний номер

2024: Article in press
Переглянути всі випуски