Роль університетів третього віку у подоланні цифрової нерівності (рецензія на монографію А. Каркача та Т. Семигіної «Цифрова компетентність людей літнього віку»)

Автор(и)

  • Віра Поліщук Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Тернопіль, Україна https://orcid.org/0000-0002-4119-4329

Анотація

У монографії проаналізовано специфіку формування цифрової компетентності літніх людей в умовах університету третього віку територіального центру соціального обслуговування. Розкрито зміст роботи з формування та апробації експериментальної програми у територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) управління соціального захисту населення Подільської районної ум.Полтаві Ради; наведено дані, що засвідчують ефективність цієї програми, яка може бути впроваджена в університетах третього віку.Видання призначене для практиків соціальної роботи,аспірантів та викладачів соціальної роботи.

Посилання

Каркач, А. & Семигіна, Т. (2024). Цифрова компетентність людей літнього віку. Tallinn: Teadmus.

Лук’янова, Л. (2021). Концепція діяльності Університетів третього віку. Київ : Вид-во ТОВ «Юрка Любченка».

Formosa, M. (2012). Four decades of Universities of the Third Age: past, present, future. Ageing & Society, 34(1), 42-46.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-03-30

Як цитувати

Поліщук, В. (2024). Роль університетів третього віку у подоланні цифрової нерівності (рецензія на монографію А. Каркача та Т. Семигіної «Цифрова компетентність людей літнього віку»). Social Work and Education, 11(1), 159–160. вилучено із https://journals.uran.ua/swe/article/view/303477