Про вплив «перехоплюючих» парковок на транспортні потоки у м. Харкові

Автор(и)

  • Сергій Борисович Дульфан Харківська міська рада, пл. Конституції, 7, м. Харків, Україна, 61003, Україна https://orcid.org/0000-0002-5745-3954
  • Алексей Олегович Лобашов Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0002-6563-1319

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.36019

Ключові слова:

транспортна мережа, парковка, транспортний потік, моделювання транспортних потоків, дорожній рух

Анотація

Проведено аналіз досліджень із проблем організації «перехоплюючих» парковок у містах. Представлені методика і результати досліджень впливу «перехоплюючих» парковок на параметри руху транспортних потоків у м. Харкові. Визначено залежності загального пробігу і середнього часу одного пересування транспортною мережею від інтенсивності використання «перехоплюючих» парковок.

Біографії авторів

Сергій Борисович Дульфан, Харківська міська рада, пл. Конституції, 7, м. Харків, Україна, 61003

Директор

Департамент транспорту та зв’язку

Алексей Олегович Лобашов, Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002

Доктор технічних наук, професор

Кафедра транспортних систем і логістики

Посилання

  1. Rankin, V. U., Klafi, P., Halbert, S. (1981). Avtomobilnye perevozki i organizaciya dorozhnogo dvizheniya. Moskva: Transport, 592.
  2. Vlasov, D. N., Danilina, N. V. (2010). Sovershenstvovanie transportnoy systemy krupneishego goroda putem razvitiya systemy “perekhvatyvauschikh” parkovok. Proceedings of Moscow State University of Civil Engineering, № 4, 49-54.
  3. Vlasov, D. N., Danilina, N. V. (2011). “Perekhvatyvauschaya” stoyanka kak kluchevoy element transportno-peresadochnogo uzla. Mezhdunarodny nauchno-tekhnicheskiy zhurnal “Nedvizhimost: ekonomika, upravlenie”, № 2, 55-58.
  4. Potter, H. S. (2001, January 3). Parking strategies across the subregion. Proceedings of the ICE - Municipal Engineer, Vol. 145, № 1, 3–6. doi:10.1680/muen.2001.145.1.3
  5. Dulfan, S. B., Lobashov, O. O. (2013). Ways to reduce road traffic load of city transport networks. Technology Audit And Production Reserves, 6(1(14)), 35-38. Available: http://journals.uran.ua/tarp/article/view/19545
  6. Dulfan, S. B. (2014). Pro docilnist vlashtuvannya perekhvatyvauschikh parkovok u m. Kharkovi. Komunalne gospodarstvo mіst, V. 116, 89-92.
  7. Arnott, R., Rowse, J. (1999, January). Modeling Parking. Journal of Urban Economics, Vol. 45, № 1, 97–124. doi:10.1006/juec.1998.2084
  8. Mukhija, V., Shoup, D. (2006, September 30). Quantity versus Quality in Off-Street Parking Requirements. Journal of the American Planning Association, Vol. 72, № 3, 296–308. doi:10.1080/01944360608976752
  9. Danilina, N. V. (2012). Opredeleniye potrebnosti transportno-peresadochnykh uzlov v «perekhvatyvauschikh» stoyankakh. Sovremenniye problemy nauki i obrazovaniya, № 6, 6. Available: http://online.rae.ru/1021
  10. Lobashov, O. O. (2010). Methodyka doslіdzhennya vplivu transportnoyi merezhi na parametry transportnykh potokіv u mіstah. Іnformatsіyno-keruyuchi systemy na zalіznichnomu transportі, № 2, 24-25.
  11. Shvetsov, V., Helbing, D. (1999, June). Macroscopic dynamics of multilane traffic. Physical Review E, Vol. 59, № 6, 6328–6339. doi:10.1103/physreve.59.6328

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-01-29

Як цитувати

Дульфан, С. Б., & Лобашов, А. О. (2015). Про вплив «перехоплюючих» парковок на транспортні потоки у м. Харкові. Technology Audit and Production Reserves, 1(3(21), 19–22. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.36019

Номер

Розділ

Системи та процеси керування: Оригінальне дослідження