STEM як ефективна педагогічна умова діяльності фізико-математичних гуртків закладів позашкільної освіти
DOI:
https://doi.org/10.31865/2709-840072023292882Анотація
У статті висвітлено сучасний стан використання STEM як ефективної педагогічної умови діяльності фізико-математичних гуртків закладів позашкільної освіти. Обґрунтовано необхідність створення якісних навчальних програм, де STEM підхід відіграє важливу роль у навчанні учнів, допомагає розвивати таланти в науці, техніці, інженерії та математиці. Наведено приклад розробленої навчальної програми фізико-математичного гуртка закладів позашкільної освіти, який розрахований на роботу з учнями середнього і старшого шкільного віку.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-12-10
Як цитувати
Кротінова, С., & Кайдан, Н. (2023). STEM як ефективна педагогічна умова діяльності фізико-математичних гуртків закладів позашкільної освіти. Технології електронного навчання, 7, 68–72. https://doi.org/10.31865/2709-840072023292882
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Технології електронного навчання
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.