STEM як ефективна педагогічна умова діяльності фізико-математичних гуртків закладів позашкільної освіти

Автор(и)

  • С.В. Кротінова Донбаський державний педагогічний університет, Україна https://orcid.org/0009-0002-5155-2836
  • Н.В. Кайдан ТОВ «ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «МЕТІНВЕСТ ПОЛІТЕХНІКА», Донбаський державний педагогічний університет, Україна https://orcid.org/0000-0002-4184-8230

DOI:

https://doi.org/10.31865/2709-840072023292882

Анотація

У статті висвітлено сучасний стан використання STEM як ефективної педагогічної умови діяльності фізико-математичних гуртків закладів позашкільної освіти. Обґрунтовано необхідність створення якісних навчальних програм, де STEM підхід відіграє важливу роль у навчанні учнів, допомагає розвивати таланти в науці, техніці, інженерії та математиці. Наведено приклад розробленої навчальної програми фізико-математичного гуртка закладів позашкільної освіти, який розрахований на роботу з учнями середнього і старшого шкільного віку.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-10

Як цитувати

Кротінова, С., & Кайдан, Н. (2023). STEM як ефективна педагогічна умова діяльності фізико-математичних гуртків закладів позашкільної освіти. Технології електронного навчання, 7, 68–72. https://doi.org/10.31865/2709-840072023292882