Інтеграція ігрових елементів та цифрових інструментів у сучасні методи навчання програмуванню
DOI:
https://doi.org/10.31865/2709-840082024316932Анотація
У статті досліджено ефективність інтеграції ігрових елементів та цифрових інструментів у процес навчання програмуванню. Проаналізовано різноманітні ігрові платформи, такі як Scratch, CodeMonkey, BlocklyGames тощо та розглянуто їхній вплив на розвиток алгоритмічного мислення, творчості та мотивації учнів. Продемонстровано, що гейміфікація навчання програмуванню не лише підвищує зацікавленість учнів, але й сприяє кращому засвоєнню матеріалу та розвитку важливих для майбутніх IT-спеціалістів компетенцій. Запропоновано напрямки для подальших досліджень у цій галузі, зокрема, персоніфікацію навчання та розробку методичних рекомендацій для вчителів.
Посилання
Blockly Games. https://blockly.games/
CheckiO – coding games and programming challenges for beginner and advanced. https://checkio.org/
Coding for Kids | Game-Based Programming | CodeMonkey. CodeMonkey. https://www.codemonkey.com/
LightBot. https://lightbot.com/
Programming for Kids | Kodable. https://www.kodable.com/
Scratch – Imagine, Program, Share. https://scratch.mit.edu/
These are the top 10 job skills of tomorrow – and how long it takes to learn them. World Economic Forum. https://www.weforum.org/stories/2020/10/top-10-work-skills-of-tomorrow-how-long-it-takes-to-learn-them/
Величко, В., Ананьєв, М., Іванюк, С., & Шеремет, М. (2023). Електронне навчання у процесі вивчення програмування: Інформатика та методика її навчання. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, (13), 54–61.
Медведєва, М. О., Жмурко, О. І., Криворучко, І. І., & Ковтанюк, М. С. (2021). Використання ігрових онлайн-сервісів у процесі вивчення мов програмування. Актуальнi питання гуманiтарних наук, 36(2), 248–255. https://doi.org/10.24919/2308-4863/36-2-40
Мошкова, Н., Алєксєєва, Г. М., Горбатюк, Л. В., Кравченко, Н. В., & Кортез, Х. І. (2024). Гейміфікація як один із трендів сучасної освіти. Молодь і ринок : науково-педагогічний журнал, 4 (224), 82–87.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Технології електронного навчання
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.