Досвід впровадження STEM-освіти при вивченні природничо-математичних дисциплін студентами педагогічних спеціальностей

Автор(и)

  • Н.В. Кайдан ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», Україна https://orcid.org/0000-0002-4184-8230
  • С.В. Величко ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», «Одеська юридична академія», Україна https://orcid.org/0000-0002-2728-6796

DOI:

https://doi.org/10.31865/2709-840052021246131

Анотація

У статті обґрунтовано необхідність впровадження ідей STEM-освіти в навчальний процес студентів педагогічних спеціальностей в аспекті нагальної потреби формування креативної та творчої особистості. Розглянуто план проєктної діяльності, що може бути використаний під час самостійної роботи з природничо-математичних дисциплін. Показана мотивація студентів до дослідницької діяльності, завдяки накопиченню ретельно опрацьованої теоретичної бази та отриманого власноруч експериментального матеріалу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-15

Як цитувати

Кайдан, Н., & Величко, С. (2021). Досвід впровадження STEM-освіти при вивченні природничо-математичних дисциплін студентами педагогічних спеціальностей. Технології електронного навчання, 5, 8–14. https://doi.org/10.31865/2709-840052021246131

Номер

Розділ

Статті