Інтеграція логістики та маркетингу для формування інноваційного потенціалу економіки.

Автор(и)

  • Оксана Анатоліївна Бородіна ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», м. Маріуполь., Україна

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6725.31.2016.104574

Ключові слова:

логістична концепція, інноваційний потенціал, промислове підприємство, організаційно-управлінське рішення, логістичний продукт.

Анотація

Стаття містить напрями інтеграції маркетингової і логістичної концепцій у системі інноваційного розвитку підприємства. При цьому окреслені детермінанти логістичного управління потоком інновацій, серед яких найважливіші - місце і час. Визначено місце концепцій маркетингу і логістики у формуванні інноваційного потенціалу підприємства, при цьому маркетинг і логістика визначаються і як безпосередній вид інновацій, і як процес забезпечення трансформації інновації. Обґрунтовано застосування системного принципу до визначення місця маркетингу і логістики як нового підходу до інтеграції об'єктів, засобів і процесів у формуванні інноваційного потенціалу промислового підприємства.

Посилання

  1. Крикавський Є., Чухрай Н. Промисловий маркетинг і логістика. Навч. посібник. - Львів: Держ. ун-т "Львівська політехніка", 1998. - 307 с.
  2. Чухрай Н.І. Логістичне забезпечення інноваційної діяльності підприємства: методичні рекомендації / За наук. ред. Є.В. Крикавського. - Львів: ІРД НАН України, 2003. - 44 с.
  3. Відоменко, О. І. Дослідження еволюції становлення логістики як науки / О. І. Відоменко, Г. В. Коцюченко // Соціум. Наука. Культурa. : матеріали восьмої Міжнародної наук.-практ. інтернет-конф., 24-26 січня 2012 р. – Режим доступу: www.URL: http://intkonf.org/kotsyuchenko-gv-ken-vidomenko-oi-doslidzhennya-evolyutsiyi-stanovlennyalogistiki-yak-nauki
  4. Окландер, М. А. Контуры экономической логістики : монографія / М. А. Окландер. – К. : Наукова думка, 2000. – 175 с.
  5. Гаджинский А. М. Логистика: учебн. / А. М. Гаджинский. — 2-е изд. — М.: Информационно-внедренческий центр "Маркетинг", 1999. — 228 с.
  6. Неруш, Ю. М. Грузовые перевозки и тарифы / Ю. М. Неруш, Я. Ю. Лозовой, Б. В. Шабанов. – Москва : Транспорт, 1989. – 185 с.
  7. Банько В. Г. Логістика : навч. посіб. / В. Г. Банько. — 2-е вид., перероб. — К. : КНТ, 2007. - 332 с.
  8. Транспортная логистика: уч. пособ. / под. ред. Л. Б. Миротина. – М. : МГАДИ(ТУ), 1996. - 145 с.
  9. Кальченко, А. Г. Логістика : підруч. / А. Г. Кальченко. — К. : КНЕУ, 2003. — 284 с. 10. Перебийніс, В.І. Транспортно-логістичні системи підприємств: формування та функціонування : монографія / В. І. Перебийніс, О. В. Перебийніс. – Полтава : РВВ ПУСКУ, 2005. – 207 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-05-26

Як цитувати

Бородіна, О. А. (2016). Інтеграція логістики та маркетингу для формування інноваційного потенціалу економіки. Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Економічні науки, 1(31), 77–84. https://doi.org/10.31498/2225-6725.31.2016.104574

Номер

Розділ

Статті