Моніторинг ефективності маркетингової діяльності підприємства чорної металургії (на прикладі ПАТ «ММК ім. Ілліча»).

Автор(и)

  • Ольга Костянтинівна Любчук Державний вищий навчальний заклад «Приазовський державний технічний університет», Україна

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6725.31.2016.104874

Ключові слова:

моніторинг, ефективність маркетингової діяльності, показники, творчий підхід, якість, точність, виконання в строк, інноваційність, команда, конкурентноздатність, психологічний клімат, цільова аудиторія споживачів, оцінка обсягу бюджету, імідж

Анотація

У статті розглянуто проблему визначення економічної ефективності маркетингової діяльності підприємства. З’ясовано, що на даний час немає загальноприйнятої методики визначення економічної ефективності маркетингових структур управління. Виявлено, що недостатньо вивчався вплив рівня сформованості творчого підходу персоналу маркетингових структур на ефективність їх діяльності. Була застосована методика вдосконалення маркетингових структур та оцінки ефективності їх функціонування. Дана методика дозволяє виявити рівень сформованості показників ефективності шляхом експертного оцінювання. Вивчалися рівні сформованості таких показників ефективності маркетингової діяльності, як: сформованість творчого підходу; якість підготовки маркетингових заходів; конкурентноздатність маркетингової служби; виконання в строк маркетингових заходів; використання цільової аудиторії споживачів; точність підготовки маркетингових заходів; сформованість команди; психологічний клімат колективу; інноваційність маркетингових заходів; створення іміджу; знання співробітників маркетингової служби; діяльність маркетингової служби з дослідження ринку продукції; розмір бюджету маркетингової діяльності; перспективність роботи маркетингової служби. Проведене дослідження показало, що ефективність діяльності маркетингової служби по ряду показників є недостатньою. Такі показники ефективності як оцінка обсягу бюджету маркетингової діяльності, інноваційність маркетингових заходів, якість підготовки маркетингових заходів, конкурентноздатність маркетингової служби потребують удосконалення.

Посилання

  1. Бабаев М.Ю. – оглы. Экономическая эффективность организации маркетинговой деятельности / М.Ю. – оглы Бабаев//Вопросы экономики и права. – 2011. -№12. – С.161 – 165.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-05-26

Як цитувати

Любчук, О. К. (2016). Моніторинг ефективності маркетингової діяльності підприємства чорної металургії (на прикладі ПАТ «ММК ім. Ілліча»). Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Економічні науки, 1(31), 232–242. https://doi.org/10.31498/2225-6725.31.2016.104874

Номер

Розділ

Статті