Теоретичні аспекти правової охорони торгівельної марки в Україні.

Автор(и)

  • Cвітлана Олександрівна Білоус-Сергєєва Державний вищий навчальний заклад «Приазовський державний технічний університет» м. Маріуполь, Україна
  • Валерія Станіславівна Михаловська Державний вищий навчальний заклад «Приазовський державний технічний університет» м. Маріуполь, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6725.31.2016.104974

Ключові слова:

торгова марка, марка, бренд, ринкова економіка, юридична особа, фізична особа, товар.

Анотація

З переходом до ринкової економіки відношення до зазначених об'єктів стало докорінно змінюватися. У цих умовах дуже важливо забезпечити можливість індивідуалізації пропонованих товарів і послуг. Ідентифікація суб'єктів господарювання та право охорони торгівельної марки роблять розпізнавальну продукцію і створюють репутацію для  господарюючого суб'єкта. Відомі торгові марки мають купівельні привілеї, які забезпечують їм практично повну прихильність покупців. Товарний знак для споживача - це візитна картка, це обличчя певного підприємства або фірми. Прототипи сучасних знаків з'явилися в період рабовласницького ладу. У середні віки з’являлася нова форма торгівельної марки, що відображала характер торгівля того часу,- марка гільдії. Створення марок товару - явище не нове (втім, в останні сто років це мистецтво отримало значний розвиток). Законодавчі системи визнають торгову марку власністю в самому буквальному сенсі цього слова. Торгова марка несе покупцю визначений набір властивостей, переваг і послуг, це складний символ. Торгова марка це символ, слово або словосполучення, зображення, або комбінація всього перерахованого вище, які використовує їх власник для того, щоб відрізнити свої товари (послуги) від товарів (послуг) конкурентів в рамках однієї галузі. Поняття «торговельна марка» в маркетингу являє собою сукупність певних властивостей, асоціацій, образів, які дозволяють товару даної торгової марки виділятися на ринку від конкурентів.

Посилання

  1. Цивільний Кодекс України. Правова Єдність. Київ 2015
  2. Патентна агенція Дмитра Романенка/Електроний ресурс//режим доступу: http://www.romanenko.biz/ua/library/article_tm_evolution.html
  3. Кафедра інтелектуальної власності ЧНУ ім. Б. Хмельницького / Електроний ресурс//режим доступу: http://intellect21.cdu.edu.ua/?p=495 4. Котлер Ф. Основи маркетингу: Пер з англ. - 2-е Європ. Вид. - М., «Вільямс». - 1999.
  4. Радник Український юридичний портал / Електроний ресурс//режим доступу: http://radnuk.info/pidrychnuku/itel-vlasnist/469-kybax/8135-4-------.html

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-05-26

Як цитувати

Білоус-Сергєєва C. О., & Михаловська, В. С. (2016). Теоретичні аспекти правової охорони торгівельної марки в Україні. Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Економічні науки, 1(31), 336–339. https://doi.org/10.31498/2225-6725.31.2016.104974

Номер

Розділ

Статті