ОБЛІКОВО-ЕКОНОМІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ТОВАРНО-ПРОДУКТОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6725.36.2018.169451

Ключові слова:

якісна оцінка, інвестиції, комплексний аналіз інвестицій, пріорітетні технології, коефіцієнт кореляції.

Анотація

Обліково-економічне обґрунтування товарно-продуктових стратегій підприємства (сьогодні надзвичайно актуальною залишається достовірна оцінка інвестиційної спроможності галузі, надійне і достовірне встановлення інвестиційних пріоритетів. Тому вибір найбільш привабливих проектів повинен здійснюватись за системою критеріїв та параметрів, що відображають специфіку галузі та її інвестиційні пріоритети. Саме від обґрунтованості рішень, прийнятих на стадії формування інвестиційного портфеля галузі залежить результативність функціонування підприєсмтв на ринку, ступінь вирішення поставлених завдань і досягнення цілей. Мета даної пропозиції полягає в розробці рекомендацій щодо наукового обґрунтування методики відбору інвестицій на основі ефективної комплексної діагностики галузі виробництва молокопродуктів. Створення нового підходу до прогнозного аналізу комплексної привабливості проектів визначається потребою достовірного врахування не лише їх комерційних характеристик, але й їх вплив на надійність функціонування (в першу чергу - на  обсяги і структуру зобов’язань) підприємства-замовника проекту та галузі в цілому. Переважна більшість методик оцінки проектів пропонує традиційний набір інвестиційних параметрів, що не задовольняє потребам комплексності оцінки, решта, зокрема новітні розробки  не враховують специфіки інвестування галузі. Зазначені недоліки долає підхід, що передбачає перегляд існуючих критеріїв, їх суттєве розширення і сполучення).

Посилання

  1. 1. Balabanova L.V. (2011), "Marketing: Tutorial", ["Marketyng: pidruchnyk"], View. 3rd, processing. and add, K., KNEU, 543 p.
  2. 2. Vlasenko Ya.O., Karpenko S.V. (2011), "Basics of modern marketing", ["Osnovy suchasnogo marketyngu"], K., Publishing house "Firm" INCOS", 328 p.
  3. 3. Parsyak V.I. (2017), "Marketing: From Theory to Practice", ["Marketyng: vid teorii' do praktyky"], Teaching manual for the stud higher teach shut up, K., Naukova Dumka, 256 p.
  4. 4. Primak T.O. (2014), "Analysis of indicators of profitability of dairy cattle breeding", ["Analiz pokaznykiv rentabel'nosti molochnogo skotarstva"], Teaching manual, K., MAUP, 228 p.
  5. 5. Tarasyuk G.M., Shvab L.I. (2015), "Planning of enterprise activity", ["Planuvannja dijal'nosti pidpryjemstva"], Teaching manual, K., "Caravel", 432 p.
  6. 6. Tereshchenko O.O. (2017), "Financial rehabilitation and bankruptcy of enterprises", ["Finansova sanacija ta bankrutstvo pidpryjemstv"], Teaching manual, K., KNEU, 412 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-08-28

Як цитувати

Usуkova O. (2018). ОБЛІКОВО-ЕКОНОМІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ТОВАРНО-ПРОДУКТОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВА. Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Економічні науки, 1(36), 234–239. https://doi.org/10.31498/2225-6725.36.2018.169451

Номер

Розділ

Статті