Передача технологій як сучасна форма виходу підприємств на зовнішні рынки
DOI:
https://doi.org/10.31498/2225-6725.24.2012.21360Ключові слова:
ліцензування, франчайзинг, ноу-хау, передача технологійАнотація
У статті розглянуті теоретичні основи і дан аналіз міжнародній передачі нових технологій; запропоновані заходи щодо розширення зв'язків українських підприємств з іноземними партнерами
Посилання
- Герчикова И.Н. Регулирование предпринимательской деятельности: государственное и межфирменное : учеб. пособие / И.Н. Герчикова. – М. : Консалтбанкир, 2002. – 704 с.
- Мухопад В.И. Лицензионная торговля: маркетинг, ценообразование, управление / В.И. Мухопад. – М. : ВНИИПИ, 1997. – С. 230-232.
- Багиев Г.Л. Международный маркетинг / Г.Л. Багиев, Н.К. Моисеева, С.В. Никифоров. – СПб. : Питер, 2001. – 512 с.
- Матанцев А.Н. Анализ рынка : Настольная книга маркетолога / А.Н. Матанцев. – М. : Альфа-Пресс, 2007. – 552 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 О.М. Щолокова, О.В. Горошко, К.М. Кадигробова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Редакція збірника не несе відповідальності за авторство статей, які друкуються на його сторінках. Суперечки та проблеми в сфері авторського права, що виникають у зв'язку з матеріалами, що публікуються на сторінках збірника наукових праць, вирішуються шляхом прямих переговорів між авторами або третіми особами та авторами. Редакція збірника не втручається в конфлікт інтересів і не несе відповідальності за дії авторів. Якщо суперечка або проблеми в сфері авторського права не можуть бути врегульовані мирним шляхом, автори вирішують їх відповідно до законодавства в судовому порядку.
Редакція збірника перевіряє всі статті на дотримання академічної доброчесності за допомогою технічних застосунків.