Передача технологій як сучасна форма виходу підприємств на зовнішні рынки

Автор(и)

  • О.М. Щолокова
  • О.В. Горошко
  • К.М. Кадигробова

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6725.24.2012.21360

Ключові слова:

ліцензування, франчайзинг, ноу-хау, передача технологій

Анотація

У статті розглянуті теоретичні основи і дан аналіз міжнародній передачі нових технологій; запропоновані заходи щодо розширення зв'язків українських підприємств з іноземними партнерами

Посилання

  1. Герчикова И.Н. Регулирование предпринимательской деятельности: государственное и межфирменное : учеб. пособие / И.Н. Герчикова. – М. : Консалтбанкир, 2002. – 704 с.
  2. Мухопад В.И. Лицензионная торговля: маркетинг, ценообразование, управление / В.И. Мухопад. – М. : ВНИИПИ, 1997. – С. 230-232.
  3. Багиев Г.Л. Международный маркетинг / Г.Л. Багиев, Н.К. Моисеева, С.В. Никифоров. – СПб. : Питер, 2001. – 512 с.
  4. Матанцев А.Н. Анализ рынка : Настольная книга маркетолога / А.Н. Матанцев. – М. : Альфа-Пресс, 2007. – 552 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Щолокова, О., Горошко, О., & Кадигробова, К. (2014). Передача технологій як сучасна форма виходу підприємств на зовнішні рынки. Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Економічні науки, (24). https://doi.org/10.31498/2225-6725.24.2012.21360