Щолокова О.М., Дівак В.В. Дослідження грінвошінга в маркетингу

Автор(и)

  • Е.М. Щолокова ГВУЗ «Приазовский государственный технический университет», Україна
  • В.В. Дивак ГВУЗ «Приазовский государственный технический университет», Україна

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6725.26.2013.32157

Ключові слова:

грінвошінг, упаковка, «органік контроль», натуральний, склад продукту, етикетка, маркування.

Анотація

У статті проаналізовані на прикладі грінвошінга маркетингова політика підприємств, орієнтована на просування і збут «екологічно чистих» продуктів; розроблені маркетингові заходи, спрямовані на захист споживачів.

Посилання

  1. Список использованных источников
  2. Экология в мире, гринвошинг [Электронный ресурс].- Режим доступа: http://geo.albo06.ru/lib/greenwashing
  3. Астапович О. Как производители обманывают любителей натуральных продуктов/О. Астапович // Заўтра тваёй краіны.- 2013.- 20 марта.
  4. Матягина А.М. Экологически ответственный бизнес/ А.М. Матягина. – Москва: Форум, 2012.-190 с.
  5. Карпов М. Экология на этикетках/ М. Карпов //Деловой экологический журнал.- 2003. -№ 3.- С. 36-38
  6. Волоконский А.В. Национальные нормы: экологическая маркировка в Украине/ А.В. Волоконский // Das Management.-2009.-№ 1.-С.99-100
  7. Bibliography:
  8. Ecology in the world, grinvoshing [electronic resource]. - Mode of access: http://geo.albo06.ru/lib/greenwashing
  9. Astapovich O. As manufacturers cheating lovers of natural products / O. Astapovich / / Zaўtra tvaey kraіny. - 2013. - March 20.
  10. Matyagina AM Environmentally responsible business / AM Matyagina. - Moscow: Forum, 2012.-190 with.
  11. Karpov M. Ecology labels / M. Karpov / / Business Journal of Ecology. - 2003. - № 3. - S. 36-38
  12. Volokonsky AV National standards: eco-labeling in Ukraine / AV Volokonsky / / Das Management.-2009. - № 1.-P.99-100

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-12-26

Як цитувати

Щолокова, Е., & Дивак, В. (2013). Щолокова О.М., Дівак В.В. Дослідження грінвошінга в маркетингу. Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Економічні науки, (26), 126–130. https://doi.org/10.31498/2225-6725.26.2013.32157