Сіманавічіене З., Кіселюс Є., Елементи рекламної суміші в зарубіжних компаній
DOI:
https://doi.org/10.31498/2225-6725.29.2015.52199Ключові слова:
інтегрований маркетинг, рекламні суміш, маркетинг-мікс, просування, маркетингові комунікаціїАнотація
Дослідження вчених з різних країн показали, що маркетингова комунікація є одним з бізнес-напрямків, що забезпечує конкурентну перевагу. Тим не менше, існують різні наукові підходи, різні визначення і виділення основних елементів в маркетингових комунікаціях, тому ця стаття підготовлена за прикладами порівняння теоретичних і практичних досліджень. Дослідження складається з двох частин - огляд літератури та синтезу, а також проаналізовано дві компанії. Результати показують, що компанії вибирають різні елементи, щоб адаптуватися і добитися відмінних результатів у спілкуванні з клієнтами, громадськістю і, отже, сприяють подальшим дослідженням, щоб виявити - те, що визначає успіх, якщо не деякий набір елементів?
Посилання
- Kitchen P.J and Pelsmacker P. (2004), “Integrated Marketing communications: A Primer”. Taylor & Francis e-Library.
- Kotler, P (2001), „Principles of marketing“. Financial Times/ Prentice Hall.
- Blythe J. (2005), “Essentials of marketing”. Financial Times/ Prentice Hall.
- Pike S. (2008),“Destination marketing. An integrated marketing communication approach”. Elsevier/Butterworth-Heinemann.
- Information about UCB company,available at: http://www.benetton.com
- Vodafone Group advertising information, available at: http://www.adbrands.net/uk/vodafone_uk.htm
- Information about Vodafone Group, available at: http://www.vodafone.co.uk/personal/index.htm
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Z. Simanaviciene, E. Kisielius
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Редакція збірника не несе відповідальності за авторство статей, які друкуються на його сторінках. Суперечки та проблеми в сфері авторського права, що виникають у зв'язку з матеріалами, що публікуються на сторінках збірника наукових праць, вирішуються шляхом прямих переговорів між авторами або третіми особами та авторами. Редакція збірника не втручається в конфлікт інтересів і не несе відповідальності за дії авторів. Якщо суперечка або проблеми в сфері авторського права не можуть бути врегульовані мирним шляхом, автори вирішують їх відповідно до законодавства в судовому порядку.
Редакція збірника перевіряє всі статті на дотримання академічної доброчесності за допомогою технічних застосунків.