Сіманавічіене З., Кіселюс Є., Елементи рекламної суміші в зарубіжних компаній

Автор(и)

  • Z. Simanaviciene “Kaunas University of Technology”, Литва
  • E. Kisielius “Kaunas University of Technology”, Литва

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6725.29.2015.52199

Ключові слова:

інтегрований маркетинг, рекламні суміш, маркетинг-мікс, просування, маркетингові комунікації

Анотація

Дослідження вчених з різних країн показали, що маркетингова комунікація є одним з бізнес-напрямків, що забезпечує конкурентну перевагу. Тим не менше, існують різні наукові підходи, різні визначення і виділення основних елементів в маркетингових комунікаціях, тому ця стаття підготовлена за прикладами порівняння теоретичних і практичних досліджень. Дослідження складається з двох частин - огляд літератури та синтезу, а також проаналізовано дві компанії. Результати показують, що компанії вибирають різні елементи, щоб адаптуватися і добитися відмінних результатів у спілкуванні з клієнтами, громадськістю і, отже, сприяють подальшим дослідженням, щоб виявити - те, що визначає успіх, якщо не деякий набір елементів?

Посилання

  1. Kitchen P.J and Pelsmacker P. (2004), “Integrated Marketing communications: A Primer”. Taylor & Francis e-Library.
  2. Kotler, P (2001), „Principles of marketing“. Financial Times/ Prentice Hall.
  3. Blythe J. (2005), “Essentials of marketing”. Financial Times/ Prentice Hall.
  4. Pike S. (2008),“Destination marketing. An integrated marketing communication approach”. Elsevier/Butterworth-Heinemann.
  5. Information about UCB company,available at: http://www.benetton.com
  6. Vodafone Group advertising information, available at: http://www.adbrands.net/uk/vodafone_uk.htm
  7. Information about Vodafone Group, available at: http://www.vodafone.co.uk/personal/index.htm

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-03-26

Як цитувати

Simanaviciene, Z., & Kisielius, E. (2015). Сіманавічіене З., Кіселюс Є., Елементи рекламної суміші в зарубіжних компаній. Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Економічні науки, (29), 28–32. https://doi.org/10.31498/2225-6725.29.2015.52199