ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ БІЗНЕС-ПАРТНЕРСТВА ОБ’ЄДНАНЬ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ

Автор(и)

  • Р. О. Толпежніков ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», м. Маріуполь, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6725.29.2015.52222

Ключові слова:

бізнес-партнерство, об’єднання підприємств, проактивність, маркетингова стратегія, механізм формування бізнес-партнерства

Анотація

Розглянуті та проаналізовані сучасні тенденції розвитку щодо вирішення питань розробки та впровадження механізму формування  бізнес-партнерства  у рамках складових маркетингових стратегії об’єднань суб’єктів господарської діяльності. Виходячи з цього розглянуті теоретичні та методологічні питання формування  основ бізнес-партнерства. Виявлено місце, зміст та значення маркетингової діяльності господарюючого суб’єкта промисловості в формуванні бізнес-партнерських відносин, а також визначення маркетингової діяльності як системного об’єкта дослідження в системі формування бізнес-партнерства промислових підприємств із подальшим формуванням концепції  інтегрованої маркетингової діяльності об’єднань промислових підприємств. Досліджено використання механізму формування стратегії бізнес-партнерства: реактивно-тактичний і проактивно-стратегічний. Упорядковано методичний підхід із формування маркетингової діяльності на промисловому підприємстві та  узагальнені теоретико-методичні засади з оцінки результативності бізнес-партнерства. Удосконалено організаційне забезпечення інтегрованої маркетингової діяльності у рамках бізнес-партнерських відносин. Обґрунтовано формування спільної маркетингової картини ринку суб’єктів-партнерів у рамках їх господарської діяльності.

Посилання

  1. Германчук А. М. Стратегічне партнерство в системі маркетингової логістики [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://trade.donnuet.dn.ua/download/2011/32/German.pdf
  2. Толпежнікова Т. Г. Механізм формування маркетингової стратегії промислового підприємства: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: спец 08.00.04 – Eкономіка та управління підприємствами (за видами діяльності) / Т.Г. Толпежнікова. – Маріуполь, 2014. – С. 10.
  3. Фатхутдинов Р. А. Стратегический маркетинг : учебник / Р. А. Фатхутдинов. – 2-е изд., перераб. и доп. – СПб. : Питер, 2002. – 448 с.
  4. Яхкінд В. П. Маркетинг партнерських відносин як інструмент стратегічного управління підприємством / B. П. Яхкінд // Економіка розвитку. - 2013. - № 2. - С. 100-104.
  5. Mortensen M. H. Understanding attractiveness in business relationships – A complete literature review / M. H. Mortensen // Industrial Marketing Management. – 2012. – Vol. 41. – Issue 8. – November. – PP. 1206–1218.
  6. Gounaris S. P. The relationships of customer-perceived value, satisfaction, loyalty and behavioral intentions / S. P. Gounaris, N. A. Tzempelikos, K. Chatzipanagiotou // Journal of Relationship Marketing. – 2007. – Vol. 6. – Issue 1. – PP. 63–87.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-03-26

Як цитувати

Толпежніков, Р. О. (2015). ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ БІЗНЕС-ПАРТНЕРСТВА ОБ’ЄДНАНЬ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ. Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Економічні науки, (29), 68–72. https://doi.org/10.31498/2225-6725.29.2015.52222