ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ БІЗНЕС-ПАРТНЕРСТВА ОБ’ЄДНАНЬ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ
DOI:
https://doi.org/10.31498/2225-6725.29.2015.52222Ключові слова:
бізнес-партнерство, об’єднання підприємств, проактивність, маркетингова стратегія, механізм формування бізнес-партнерстваАнотація
Розглянуті та проаналізовані сучасні тенденції розвитку щодо вирішення питань розробки та впровадження механізму формування бізнес-партнерства у рамках складових маркетингових стратегії об’єднань суб’єктів господарської діяльності. Виходячи з цього розглянуті теоретичні та методологічні питання формування основ бізнес-партнерства. Виявлено місце, зміст та значення маркетингової діяльності господарюючого суб’єкта промисловості в формуванні бізнес-партнерських відносин, а також визначення маркетингової діяльності як системного об’єкта дослідження в системі формування бізнес-партнерства промислових підприємств із подальшим формуванням концепції інтегрованої маркетингової діяльності об’єднань промислових підприємств. Досліджено використання механізму формування стратегії бізнес-партнерства: реактивно-тактичний і проактивно-стратегічний. Упорядковано методичний підхід із формування маркетингової діяльності на промисловому підприємстві та узагальнені теоретико-методичні засади з оцінки результативності бізнес-партнерства. Удосконалено організаційне забезпечення інтегрованої маркетингової діяльності у рамках бізнес-партнерських відносин. Обґрунтовано формування спільної маркетингової картини ринку суб’єктів-партнерів у рамках їх господарської діяльності.Посилання
- Германчук А. М. Стратегічне партнерство в системі маркетингової логістики [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://trade.donnuet.dn.ua/download/2011/32/German.pdf
- Толпежнікова Т. Г. Механізм формування маркетингової стратегії промислового підприємства: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: спец 08.00.04 – Eкономіка та управління підприємствами (за видами діяльності) / Т.Г. Толпежнікова. – Маріуполь, 2014. – С. 10.
- Фатхутдинов Р. А. Стратегический маркетинг : учебник / Р. А. Фатхутдинов. – 2-е изд., перераб. и доп. – СПб. : Питер, 2002. – 448 с.
- Яхкінд В. П. Маркетинг партнерських відносин як інструмент стратегічного управління підприємством / B. П. Яхкінд // Економіка розвитку. - 2013. - № 2. - С. 100-104.
- Mortensen M. H. Understanding attractiveness in business relationships – A complete literature review / M. H. Mortensen // Industrial Marketing Management. – 2012. – Vol. 41. – Issue 8. – November. – PP. 1206–1218.
- Gounaris S. P. The relationships of customer-perceived value, satisfaction, loyalty and behavioral intentions / S. P. Gounaris, N. A. Tzempelikos, K. Chatzipanagiotou // Journal of Relationship Marketing. – 2007. – Vol. 6. – Issue 1. – PP. 63–87.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Р. О. Толпежніков
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Редакція збірника не несе відповідальності за авторство статей, які друкуються на його сторінках. Суперечки та проблеми в сфері авторського права, що виникають у зв'язку з матеріалами, що публікуються на сторінках збірника наукових праць, вирішуються шляхом прямих переговорів між авторами або третіми особами та авторами. Редакція збірника не втручається в конфлікт інтересів і не несе відповідальності за дії авторів. Якщо суперечка або проблеми в сфері авторського права не можуть бути врегульовані мирним шляхом, автори вирішують їх відповідно до законодавства в судовому порядку.
Редакція збірника перевіряє всі статті на дотримання академічної доброчесності за допомогою технічних застосунків.