ОЦІНКА ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ КРИЗИ

Автор(и)

  • О. О. Очередько Державний вищий навчальний заклад «Приазовський державний технічний університет» м. Маріуполь, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6725.29.2015.52231

Ключові слова:

інвестиції, методика оцінки, інвестиційна привабливість, криза

Анотація

Стаття присвячена актуальному питанню оцінки  інвестиційної привабливості підприємства в умовах кризи, як з позиції інвестора, так і з позиції власника. Проблема оцінки інвестиційної привабливості підприємства останнім часом стоїть у центрі уваги сучасних наукових досліджень, але аналіз роботи у цій галузі дає змогу зробити висновок, що дослідження сконцентровані лише на певних напрямках без їхнього синтезованого уявлення.  Визначено, що оцінювання  інвестиційної привабливості підприємства не повинні обмежуватися класичною оцінкою фінансового стану та прогнозуванням ймовірності банкрутства. Для подолання труднощів кризового періоду підприємство повинно володіти запасом необхідних виробничих технологій, набором сучасних інформаційних технологій, щоб оволодіти технікою обробки інформації для подолання невизначеності, покращувати якість комунікацій. Необхідно вивчати і впроваджувати нові технології, які дозволяють підвищити продуктивність праці. Для того, щоб врахувати особливості суб’єктів господарювання на певний період і в найближчій перспективі, необхідно проводити відбір змінних, характерних для конкретного об’єкта дослідження.  В результаті роботи експертної групи у декілька етапів відбирались фактори, що визначають інвестиційну привабливість на різних рівнях, та показники їх оцінки. Підприємство повинно широко використовувати співробітництво і кооперацію. В сучасних умовах дії в кризових ситуаціях стають повсякденною практикою управління.

Посилання

  1. Грідасов В.М. Вдосконалення системи оцінки інвестиційної привабливості підприємства з точки зору зовнішнього інвестора / В.М. Грідасов, А.І. Кофонова // Вісник Запорізького національного університету. – 2010. – №3(7). – 181 c.
  2. Економіка підприємства [Текст]: підручник / ред. С.Ф. Покропивного. – К.: КНЕУ, 2001. – 457 с.
  3. Коюда О.П. Інвестиційна привабливість підприємства в умовах трансформації економіки: Автореф. дис. канд. екон. наук: 08.06.01 / О.П. Коюда; Харк. держ. екон. ун-т. – Х., 2003. – 16 с.
  4. Методика інтегральної оцінки інвестиційної привабливості підприємств і організацій: Наказ Агентства із запобігання банкрутству № 22 від 23 лютого 1998 р. – Режим доступу: http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/REG2654.html
  5. Петраев А.В. Факторы инвестиционной привлекательности. Методика оценки инвестиционной привлекательности региона (отрасли, предприятия) [Електронний ресурс] / А.В. Петраев. – Режим доступу: http://scholar.google.com/scholar_host?q=info:_AnsH32I54wJ:scholar.google.com/&output=viewport&pg=217

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-03-26

Як цитувати

Очередько, О. О. (2015). ОЦІНКА ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ КРИЗИ. Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Економічні науки, (29), 91–97. https://doi.org/10.31498/2225-6725.29.2015.52231