МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ

Автор(и)

  • О. О. Карась Державний економіко-технологічний університет транспорту, м. Київ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6725.29.2015.52234

Ключові слова:

конкурентоспроможність, маркетинг, залізничний транспорт, ринок транспортних послуг, конкуренція

Анотація

Сучасні економічні реалії в Україні пред'являють нові вимоги до організації діяльності залізничного транспорту. Зниження обсягів вантажних і пасажирських перевезень, зростання конкуренції між учасниками транспортного ринку вимагають від Укрзалізниці пошуку нових методів залучення і утримання споживачів та підвищують роль маркетингу в досягненні конкурентоспроможності залізничних перевезень. В статті проаналізований стан ринку транспортних послуг і визначено місце залізничного транспорту на ньому, розглянуто поняття конкурентоспроможності підприємств і вплив на неї маркетингової діяльності. Також в роботі запропонований комплекс маркетингових заходів з підвищення конкурентоспроможності залізничного транспорту.

Посилання

  1. Верлока В. С. Маркетинг на залізничному транспорті: шляхи розвитку та проблеми / В. С. Верлока // Вагонный парк. – 2009. – № 2-3. – С. 40 – 41
  2. Жарська І. О. Маркетингова система підприємства залізничного транспорту України / М. А. Окландер, І. О. Жарська // Маркетинг в Україні. - №2. – 2007. – С.45 – 55
  3. Калініченко О. І. Фактори, які формують конкурентоспроможність послуг залізничного транспорту / О. І. Калініченко // Вісник економіки транспорту і промисловості. – Харків: Українська державна академія залізничного транспорту, 2011. – Вип. 34.– С. 137-147
  4. Пасічник А. О. Особливості маркетингових принципів управління пасажирськими перевезеннями на залізницях України / А. О. Пасічник // Маркетинг і логістика в системі менеджменту пасажирських перевезень на залізничному транспорті: Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції (15-18 вересня 2009 р., м. Львів). – К. : ДАЗТУ, 2009. – С. 33 – 34
  5. Христофор О. В. Застосування маркетингового аналізу як висхідний етап конкурентної боротьби / О. В. Христофор, Т. С.Мельник, С. О. Сіренко // Вісн. Нац. ун-ту «Львів. Політехніка». Логістика. – 2007. – № 594. – С. 345 – 350
  6. Офіційний веб-сайт Державної служби статистики України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua/

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-03-26

Як цитувати

Карась, О. О. (2015). МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ. Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Економічні науки, (29), 98–107. https://doi.org/10.31498/2225-6725.29.2015.52234