Creativity of thinking as a key to making non-standard business decisions
DOI:
https://doi.org/10.31498/2225-6725.1(38).2023.294570Abstract
In today's fast-paced business world, out-of-the-box decision-making is essential for business survival and prosperity. One of the keys to making such decisions is creative thinking. The ability to think creatively allows enterprises to find unique solutions, gain competitive advantages and adapt to changing market conditions. However, some argue that creative thinking can lead to risky decisions and may not always align with business goals. Creative thinking allows you to find unique solutions. This allows businesses to identify new opportunities, develop innovative ideas and identify untapped markets. Creativity can lead to the development of a new product or service that solves a problem or meets a need that was not previously considered. Creative thinking allows businesses to come up with such innovative ideas that can transform entire industries.
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Редакция сборника не несет ответственности за авторство статей, публикуемых на его страницах. Споры и вопросы в области авторских прав, возникающие в отношении материалов, опубликованных на страницах сборника научных трудов, решаются путем прямых переговоров между авторами или третьими лицами и авторами. Редакция сборника не вмешивается в конфликт интересов и не несет ответственности за действия авторов. Если споры или вопросы в области авторского права не могут быть решены мирным путем, авторы разрешают их в соответствии с законом в судебном порядке.
Редакция сборника проверяет все статьи на соответствие академической честности с помощью технических средств.