Теоретичні аспекти правової охорони торгівельної марки в Україні.
DOI:
https://doi.org/10.31498/2225-6725.31.2016.104974Ключові слова:
торгова марка, марка, бренд, ринкова економіка, юридична особа, фізична особа, товар.Анотація
З переходом до ринкової економіки відношення до зазначених об'єктів стало докорінно змінюватися. У цих умовах дуже важливо забезпечити можливість індивідуалізації пропонованих товарів і послуг. Ідентифікація суб'єктів господарювання та право охорони торгівельної марки роблять розпізнавальну продукцію і створюють репутацію для господарюючого суб'єкта. Відомі торгові марки мають купівельні привілеї, які забезпечують їм практично повну прихильність покупців. Товарний знак для споживача - це візитна картка, це обличчя певного підприємства або фірми. Прототипи сучасних знаків з'явилися в період рабовласницького ладу. У середні віки з’являлася нова форма торгівельної марки, що відображала характер торгівля того часу,- марка гільдії. Створення марок товару - явище не нове (втім, в останні сто років це мистецтво отримало значний розвиток). Законодавчі системи визнають торгову марку власністю в самому буквальному сенсі цього слова. Торгова марка несе покупцю визначений набір властивостей, переваг і послуг, це складний символ. Торгова марка це символ, слово або словосполучення, зображення, або комбінація всього перерахованого вище, які використовує їх власник для того, щоб відрізнити свої товари (послуги) від товарів (послуг) конкурентів в рамках однієї галузі. Поняття «торговельна марка» в маркетингу являє собою сукупність певних властивостей, асоціацій, образів, які дозволяють товару даної торгової марки виділятися на ринку від конкурентів.Посилання
- Цивільний Кодекс України. Правова Єдність. Київ 2015
- Патентна агенція Дмитра Романенка/Електроний ресурс//режим доступу: http://www.romanenko.biz/ua/library/article_tm_evolution.html
- Кафедра інтелектуальної власності ЧНУ ім. Б. Хмельницького / Електроний ресурс//режим доступу: http://intellect21.cdu.edu.ua/?p=495 4. Котлер Ф. Основи маркетингу: Пер з англ. - 2-е Європ. Вид. - М., «Вільямс». - 1999.
- Радник Український юридичний портал / Електроний ресурс//режим доступу: http://radnuk.info/pidrychnuku/itel-vlasnist/469-kybax/8135-4-------.html
##submission.downloads##
Опубліковано
2016-05-26
Як цитувати
Білоус-Сергєєва C. О., & Михаловська, В. С. (2016). Теоретичні аспекти правової охорони торгівельної марки в Україні. Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Економічні науки, 1(31), 336–339. https://doi.org/10.31498/2225-6725.31.2016.104974
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Cвітлана Олександрівна Білоус-Сергєєва, Валерія Станіславівна Михаловська

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Журнал використовує ліцензію Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0).
Це означає, що автори зберігають авторські права та дозволяють іншим:
-
вільно використовувати, змінювати, адаптувати, поширювати статті;
-
навіть у комерційних цілях — за умови зазначення авторства та посилання на джерело.
Повний текст ліцензії: https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk
