Розвиток та сучасний стан е-комерції в Україні.

Автор(и)

  • Лариса Григорівна Капранова ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», Україна
  • Максим Андрійович Капранов ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», Україна

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6725.32.2016.105119

Ключові слова:

торгівля, електронна торгівля, країни - лідери, інтернет - магазин, цифрова економіка

Анотація

В статті зроблена спроба зробити аналіз сучасних тенденцій в сфері торгівлі. Визначено, що найбільш перспективною є електронна торгівля (e-commerce). Наведено (Top 10 e-commerce) країни – лідери, обіг яких складає млрд. доларів США. Доведено, що безперечним лідером e-commerce з точки зору частки електронної комерції в ВВП виступає Азіатсько-Тихоокеанський регіон. Темпи її e-ВВП 3,3% значно вище середнього світового показника який складає 2,6%. Близький Схід, Північна Африка та Латинської Америки знаходяться в нижній частині списку e-ВВП який дорівнює 0,8%, це може вказувати на те, що в цих країнах є значний потенціал щодо розвитку  електронної комерції в цих регіонах. Але він є повільним тому, що, кількість населення яке має комп’ютери, банківські рахунки та доступ до мережі Internet є незначною. Зроблено висновок, що e-commerce стає однією з найбільш перспективних для розвитку галузей, а багато категорій товарів в онлайні зростають в умовах падіння самого ринку». З розвитком цифрових технологій в усьому світі з кожним днем буде збільшуватись обсяг і e-commerce. В деяких регіонах цей осяг сягає майже 10% від ВВП. Таким чином ми можемо стверджувати що весь світ стоїть на межі формування абсолютно нової економіки – цифрової економіки. Таким чином, можна вважати, що електронна комерція стає на сучасному етапі однією з найбільш перспективних шляхів розвитку не тільки торгівлі, а й економіки в цілому.

Посилання

  1. Global B2C E-commerce Report 2015 [ Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.ecommercewiki.org/wikis/www.ecommercewiki.org/images/a/a6/Global_B2C_Ecommerce_Report_20 15_Light_V2.pdf.
  2. 5 крупнейших мировых интернет-магазинов [ Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://www.forbes.ru/svoi-biznes/49310-5-krupneishih-mirovyh-internet-magazinov.
  3. Чайковська В. П. Електронна комерція в Україні: сучасний стан та тенденції розвитку / В. П. Чайковська // Інтелект XXI. - 2016. - № 3. - С. 38-48. – Режим доступу до ресурсу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2016_3_6
  4. Електронна комерція в Україні 2016: цифри і факти [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://webexpert.com.ua/ua/elektronna-komertsiya-v-ukrayini-2016
  5. 5 аргументов для открытия интернет-магазина [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://www.forbes.ru/svoi-biznes/21761-5-argumentov-dlya-otkrytiya-internet-magazina
  6. Дискусія з Давосу: майбутнє цифрової економіки [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://lb.ua/economics/2015/01/29/293738_diskusiya_z_davosu_maybutnie_tsifrovoi.html
  7. Китайські інтернет магазини з безкоштовною доставкою [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://www.china-shops.com.ua/

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-09-22

Як цитувати

Капранова, Л. Г., & Капранов, М. А. (2016). Розвиток та сучасний стан е-комерції в Україні. Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Економічні науки, (32), 12–19. https://doi.org/10.31498/2225-6725.32.2016.105119

Номер

Розділ

Статті