Фінансова безпека в контексті управління брендами підприємства.

Автор(и)

  • Тетяна Панюк Рівненський державний гуманітарний університет, м. Рівне, Україна, Україна
  • Тетяна Гоголь Інститут законодавства Верховної Ради України, м. Київ, Україна, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6725.32.2016.105273

Ключові слова:

фінансова безпека, управління брендами, фінансовий ризик, інноваційне інвестування, принципи формування та розвитку бренду.

Анотація

У статті викладено результати дослідження у сфері фінансової безпеки в контексті управління брендами підприємства. Узагальнено основні підходи фахівців з цього напрямку. Визначено основні ризики, які виникають в процесі фінансової діяльності при розробці та управлінні брендами підприємства. Охарактеризовано види інноваційного інвестування, що сприятимуть зміцненню конкурентних позицій підприємства. Сформовано основні принципи створення та розвитку брендів та підкреслена їх ефективність. Наведено основні заходи захисту від загроз, фінансових ризиків,  які можуть впливати на хід виконання фінансової стратегії по захисту брендів підприємства. Зроблено висновок, що фінансова безпека в контексті управління брендами є важливою стратегічною умовою функціонування та розвитку підприємств. Адже фінансова безпека являє собою стан фінансової стабільності в якому повинно знаходитися підприємство для реалізації своєї стратегії і в процесі створення та управління брендами підприємства. Саме бренд підприємства є нематеріальним активом, що дозволяє збільшити додану вартість товару і підвищити конкурентоспроможність підприємства. Система фінансової безпеки використовує різні методи та заходи, що включають і нормативне регулювання, і  внутрішній механізм управління брендами підприємства, і систему інструментів, які здатні зберігати і ефективно використовувати наявні ресурси підприємства. Поняття фінансової безпеки пов’язане з фінансовими ризиками. Важливими інтересами в боротьбі з ними виступають максимізація прибутку та залучення додаткових інвестицій, які реалізуються шляхом придбання готової та розробки власної науково-технічної продукції, патентів, винаходів, товарних знаків. Це можливо реалізувати відповідно до принципів формування та розвитку брендів продукції та побудови відповідної системи заходів їх захисту.

Посилання

  1. Бланк И.А. Управление финансовой безопасностью предприятия / И.А. Бланк. – К.: Ника-Центр, 2006. – 776 с.
  2. Барановський О.І. Фінансова безпека / О.І. Барановський; НАН України, Ін-т економ. прогнозування. / О.І. Барановський – К.: Фін. екс., 1999. – 338 с.
  3. Єрмошенко М.М. Фінансова складова економічної безпеки: держава і підприємство: Наук. Монографія. / М.М. Єрмошенко, К.С. Горячева. – К.: Національна академія управління, 2010. – 232 с.
  4. Перекрестова Л.В. Внешние и внутренние угрозы финансовой безопасности предприятия / Л.В. Перекрестова, Р.С. Папехин // Финансы и кредит. – 2009. – №16. – С.68-75.
  5. Шлыков В.В. Комплексное обеспечение экономической безопасности предприятия / В.В. Шлыков – СанктПетербург: «Алетейя», 2007. – 138 с.
  6. Келлер К.Л. Стратегический бренд-менеджмент: создание, оценка и управление марочным капиталом. 2-е изд. Пер. с. анг. / К.Л. Келлер – М.: Издательский дом «Вильямс», 2005. – 704 с.
  7. Бланк И.А. Управление прибылью. 3-е изд. перераб. и доп. / И.А. Бланк. – К.: Ника-Центр, 2007. – 768 с.
  8. Панюк Т. П. Диверсифікація як основа структурної модернізації економічної діяльності аграрних підприємств / Т. П. Панюк, О. І. Лукомська // зб. наук. пр. Луцького національного технічного університету «Економічний форум». – Луцьк. – 2016. – Вип. 1 – С. 189-197.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-09-22

Як цитувати

Панюк, Т., & Гоголь, Т. (2016). Фінансова безпека в контексті управління брендами підприємства. Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Економічні науки, (32), 84–90. https://doi.org/10.31498/2225-6725.32.2016.105273

Номер

Розділ

Статті