ВИКОРИСТАННЯ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.31498/2225-6725.1(39).2024.310209Ключові слова:
нейромаркетинг, нейромаркетингові, дослідження;, рекламна діяльність;, маркетинг;, розвиток підприємстваАнотація
У статті розглянуто нейромаркетингові дослідження як стратегічний засіб підвищення ефективності рекламної діяльності і підвищення розвитку підприємства. Нейромаркетинг пропонує нові способи вимірювання поведінки споживачів і розуміння того, як люди взаємодіють з різними продуктами, послугами та маркетинговими кампаніями. Застосування методів нейромаркетингу може значно збагатити взаємодію співробітників та організації, оптимізувати їх та впливати на такі значущі для підвищення ефективності соціальні установки співробітників, як лояльність, залучення, задоволеність, довіра. В статті розглянуті різні способи нейромаркетингу, як впливу на потенційного споживача, запропонована концепція залучення клієнтів до піжприємства.
Посилання
- Перелік використаних джерел:
- Курбан, С. (2017). Нейромаркетинг: історія, напрями та перспективи розвитку. Інтегровані комунікації, (3), 21-27. https://doi.org/10.28925/2524-2644.2017.3.3
- Frank DePino. Emotional Branding – 4 Ways to Winning Customers`Hearts! – MEDIABOOM. 29 September, 2023. Електронний ресурс. - https://mediaboom.com/news/emotional-branding/
- Cesario, J., Johnson, D. J., & Eisthen, H. L. (2020). Your Brain Is Not an Onion With a Tiny Reptile Inside. Current Directions in Psychological Science. URL: https://doi.org/10.1177/0963721420917687
- Caouette J. B., Altman E. I., Narayanan P., Nimmo R. Managing credit Risk. 2nd ed. N. Y.: John Wiley and Sons, 2008.
- References
- Kurban, S. (2017). Neiromarketynh: istoriia, napriamy ta perspektyvy rozvytku. Intehrovani komunikatsii, [Neuromarketing: history, directions and prospects of development. Integrated communications]. Integrovani communicacii (3), 21-27. https://doi.org/10.28925/2524-2644.2017.3.3
- Frank DePino. Emotional Branding – 4 Ways to Winning Customers`Hearts! – MEDIABOOM. 29 September, 2023. Elektronnii resurs. - https://mediaboom.com/news/emotional-branding/
- Cesario, J., Johnson, D. J., & Eisthen, H. L. (2020). Your Brain Is Not an Onion With a Tiny Reptile Inside. Current Directions in Psychological Science. URL: https://doi.org/10.1177/0963721420917687
- Caouette J. B., Altman E. I., Narayanan P., Nimmo R. Managing credit Risk. 2nd ed. N. Y.: John Wiley and Sons, 2008.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Редакція збірника не несе відповідальності за авторство статей, які друкуються на його сторінках. Суперечки та проблеми в сфері авторського права, що виникають у зв'язку з матеріалами, що публікуються на сторінках збірника наукових праць, вирішуються шляхом прямих переговорів між авторами або третіми особами та авторами. Редакція збірника не втручається в конфлікт інтересів і не несе відповідальності за дії авторів. Якщо суперечка або проблеми в сфері авторського права не можуть бути врегульовані мирним шляхом, автори вирішують їх відповідно до законодавства в судовому порядку.
Редакція збірника перевіряє всі статті на дотримання академічної доброчесності за допомогою технічних застосунків.