ВИКОРИСТАННЯ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Ірина Коростова ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», м. Дніпро, Україна, Україна https://orcid.org/0000-0002-5539-4620

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6725.1(39).2024.310209

Ключові слова:

нейромаркетинг, нейромаркетингові, дослідження;, рекламна діяльність;, маркетинг;, розвиток підприємства

Анотація

У статті розглянуто нейромаркетингові дослідження як стратегічний засіб підвищення ефективності рекламної діяльності і підвищення розвитку підприємства. Нейромаркетинг пропонує нові способи вимірювання поведінки споживачів і розуміння того, як  люди взаємодіють з різними продуктами, послугами та маркетинговими  кампаніями. Застосування методів нейромаркетингу може значно збагатити взаємодію  співробітників та організації, оптимізувати їх та впливати на такі значущі для  підвищення ефективності соціальні установки співробітників, як лояльність,  залучення, задоволеність, довіра. В статті розглянуті різні способи нейромаркетингу, як впливу на потенційного споживача, запропонована концепція залучення клієнтів до піжприємства.

Посилання

  1. Перелік використаних джерел:
  2. Курбан, С. (2017). Нейромаркетинг: історія, напрями та перспективи розвитку. Інтегровані комунікації, (3), 21-27. https://doi.org/10.28925/2524-2644.2017.3.3
  3. Frank DePino. Emotional Branding – 4 Ways to Winning Customers`Hearts! – MEDIABOOM. 29 September, 2023. Електронний ресурс. - https://mediaboom.com/news/emotional-branding/
  4. Cesario, J., Johnson, D. J., & Eisthen, H. L. (2020). Your Brain Is Not an Onion With a Tiny Reptile Inside. Current Directions in Psychological Science. URL: https://doi.org/10.1177/0963721420917687
  5. Caouette J. B., Altman E. I., Narayanan P., Nimmo R. Managing credit Risk. 2nd ed. N. Y.: John Wiley and Sons, 2008.
  6. References
  7. Kurban, S. (2017). Neiromarketynh: istoriia, napriamy ta perspektyvy rozvytku. Intehrovani komunikatsii, [Neuromarketing: history, directions and prospects of development. Integrated communications]. Integrovani communicacii (3), 21-27. https://doi.org/10.28925/2524-2644.2017.3.3
  8. Frank DePino. Emotional Branding – 4 Ways to Winning Customers`Hearts! – MEDIABOOM. 29 September, 2023. Elektronnii resurs. - https://mediaboom.com/news/emotional-branding/
  9. Cesario, J., Johnson, D. J., & Eisthen, H. L. (2020). Your Brain Is Not an Onion With a Tiny Reptile Inside. Current Directions in Psychological Science. URL: https://doi.org/10.1177/0963721420917687
  10. Caouette J. B., Altman E. I., Narayanan P., Nimmo R. Managing credit Risk. 2nd ed. N. Y.: John Wiley and Sons, 2008.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-05-30

Як цитувати

Коростова, І. (2024). ВИКОРИСТАННЯ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА. Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Економічні науки, (1(39), 31–42. https://doi.org/10.31498/2225-6725.1(39).2024.310209