Ніконова М.І. Бренд як нематеріальний актив в управлінні споживчим рішенням.
DOI:
https://doi.org/10.31498/2225-6725.26.2013.32158Ключові слова:
бренд, інструмент рефлексивного управління, нематеріальний актив підприємства.Анотація
У статті досліджений бренд не тільки як інструмент управління споживчим попитом, але і як нематеріальний актив підприємства, який формує додаткові потоки грошових коштів, що створюють вартість самого бренду.
Посилання
- Список использованных источников
- Лепа Р.Н. Модели рефлексивного управления в экономике: монография / Р.Н. Лепа // НАН Украи-ны, Ин-т экономики пром-сти. – Донецк, 2012. – 380 с.
- Кендюхов А.В. Поведенческая экономика: манипуляция сознанием, философия маркетинга и угро-зы для Украины / А.В. Кендюхов // Рефлексивные процессы и управление в экономике: тезисы докл. ІІІ Всеукр. науч.-практ. конф. (Севастополь, 26-29 сентября) / НАН Украины Ин-т экономики пром-ти; ред. кол. : Р.Н. Лепа (отв. ред.) и др. – Донецк, 2012. – С. 31-36.
- Никонова М.И. Бренд как субъективный фактор в управлении потребительским решением / М.И. Никонова // Рефлексивные процессы и управление в экономике: тез. докл. IV Межд. науч.-практ. конф. (Партенит, 14-17 октября). НАН Украины, Ин-т экономики пром-сти; ред. кол.: Р.Н. Лепа (отв. ред.) и др. – Донецк, 2013. – С. 77.
- Зозулёв А.В. Маркетинг: учебное пособие / A.B. Зозулёв, Н.С. Кубышина // М. : Рыбари, 2011. – 421 с.
- Чадаев А. Maid in Russia. Проблемы продвижения бренда [Электронный ресурс] / А. Чадаев // Еже-дневный информационно-аналитический журнал «GlbalRus.ru». – 25.09.2003. – Режим доступа к ста-тье : http://www.globalrus.ru/gain/135911/
- Bibliography:
- Lepa R.N. Reflexive model of economic management: monograph. / R.N. Lepa // NAS, Institute of Indus-trial Economics. – Donetsk, 2012. – 380 p.
- Kendyuhov A.V. Behavioral economics: manipulation of consciousness, philosophy and marketing a threat to Ukraine / A.V. Kendyuhov // Reflexive Processes and Control in the economy: Proc. III All-Ukr. scien-tific.-practical. conf. (Sevastopol, September 26–29) / NAS Institute of Industrial Economics, ed. count.: RN Lepa, etc. – Donetsk, 2012. – P. 31–36.
- Nikonova M.I. Brand as a subjective factor in the management of consumer decision / M.I. Nikonova // Reflexive Processes and Control in the economy : Proc. IV Int. scientific.-practical. conf. (Partenit, 14–17 October). NASU, Institute of Industrial Economics, ed. count.: RN Lepa, etc. – Donetsk, 2013. – P. 77.
- Zozulya A.V. Marketing: Textbook / A.B. Zozul, N.S. Kubyshin // M. : Ribari, 2011. – 421 p.
- Chadaev A. Maid in Russia. Branding problems [Electronic resource] / A. Chadaev // Daily information and ana-lytical magazine «GlbalRus.ru». – 25.09.2003. – Access mode to article: http://www.globalrus.ru/gain/135911/
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 М.И. Никонова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Редакція збірника не несе відповідальності за авторство статей, які друкуються на його сторінках. Суперечки та проблеми в сфері авторського права, що виникають у зв'язку з матеріалами, що публікуються на сторінках збірника наукових праць, вирішуються шляхом прямих переговорів між авторами або третіми особами та авторами. Редакція збірника не втручається в конфлікт інтересів і не несе відповідальності за дії авторів. Якщо суперечка або проблеми в сфері авторського права не можуть бути врегульовані мирним шляхом, автори вирішують їх відповідно до законодавства в судовому порядку.
Редакція збірника перевіряє всі статті на дотримання академічної доброчесності за допомогою технічних застосунків.