Дерв’янко Т.А., Оцінка іміджу підприємства на ринках праці.
DOI:
https://doi.org/10.31498/2225-6725.27.2014.36527Ключові слова:
ринок праці, привабливість (імідж) підприємства, показники іміджу, оцінка іміджу.Анотація
У статті об’єктивована необхідність формування привабливості вітчизняних підприємств як працедавці. Запропоновано метод оцінки привабливості підприємства на ринках праці, апробований в ініціативному дослідженні. Зроблені висновки щодо необхідності зближення оцінок декларованого та існуючого іміджів підприємств на ринках праці.
Посилання
- Список использованных источников:
- Мансуров Р. HR-брендинг. Как повысить эффективность персонала /Р. Мансуров. –С-Пб.: БХВ-Петербург, 2011. – 224 с.
- Елагина Р. Роль имиджа компании на рынках труда: исследование мнений представителей бизнеса/ Р. Елагина // Современные исследования социальных проблем, 2010, № 3(3). – С. 80 – 83. – [Электронный ресурс]. – режим доступа: http://cyberleninka.ru/article/n/rol-imidzha-predpriyatiya-na-rynke-truda-issledovanie-mneniy-predstaviteley-biznesa.
- Бурковская О. HR-бренд. 5 шагов к успеху вашей компании / О. Бурковская, Н. Осовицкая. – СПб.: Питер, 2011. – 272 с.
- Алексеева Л. А. Имидж организации-работодателя на рынке труда как фактор привлечения потенциальных работников: формирование и оценка / Л.А. Алексеева. – Дисс. канд.эк.наук. - Москва. – 2010. – 178 с.
- Официальный сайт журнала HRM.ua. – [Электронный ресурс]. – режим доступа: http://www.hrm.ua/article/imidzh_kompanii_nashe_vse.
- Официальный сайт Forbes Украина. – [Электронный ресурс]. – режим доступа: http://forbes.ua/magazine/forbes/1361474-bystryj-russkij.
- Bibliography:
- Mansurov R. HR-branding. How to improve staff /R. Mansurov. – S-Pb.: BHV-Peterburg, 2011. – 224 p. (Rus.)
- Elagina R. The role of the company's image in the labor market: a study of the views of business representatives // Modern studies of social problems, 2010, № 3(3). – S. 80 – 83. – [Electronic resource]. – access mode: http://cyberleninka.ru/article/n/rol-imidzha-predpriyatiya-na-rynke-truda-issledovanie-mneniy-predstaviteley-biznesa.
- Burkovskaja O. HR-brand. 5 Steps to your company's success / O. Burkovskaja, N. Osovickaja. – SPb.: Piter, 2011. – 272 p. (Rus.)
- Alekseeva L. A. The image of the employer in the labor market as a factor in attracting potential em-ployees: formation and evaluation / L.A. Alekseeva. – Diss. kand. econ. science . - Moskva. – 2010. – 178 p.
- The official website of the journal HRM.ua. – [Electronic resource]. – access mode: http://www.hrm.ua/article/imidzh_kompanii_nashe_vse.
- The official website of the Forbes Ukraine. – [Electronic resource]. – access mode: http://forbes.ua/magazine/forbes/1361474-bystryj-russkij.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Т.А. Деревянко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Редакція збірника не несе відповідальності за авторство статей, які друкуються на його сторінках. Суперечки та проблеми в сфері авторського права, що виникають у зв'язку з матеріалами, що публікуються на сторінках збірника наукових праць, вирішуються шляхом прямих переговорів між авторами або третіми особами та авторами. Редакція збірника не втручається в конфлікт інтересів і не несе відповідальності за дії авторів. Якщо суперечка або проблеми в сфері авторського права не можуть бути врегульовані мирним шляхом, автори вирішують їх відповідно до законодавства в судовому порядку.
Редакція збірника перевіряє всі статті на дотримання академічної доброчесності за допомогою технічних застосунків.