Ніконова М.І. Реклама як інструмент рефлексивного управління споживчим рішенням

Автор(и)

  • M. Nikonova State Higher Educational Establishment «PRIAZOVSKYI STATE TECHNICAL UNIVERSITY», Mariupol, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6725.29.2015.52229

Ключові слова:

реклама, рекламна кампанія, реклама продукції, рефлексивно управління, економічна ефективність

Анотація

У статті досліджена реклама як інструмент рефлексивного управління споживчим попитом з метою розрахунку ймовірності економічної ефективності від її використання. Реклама - це дуже важливий і тонкий ринковий інструмент управління споживчим рішенням. Проводячи рекламну кампанію, підприємство розраховує на дві важливі складові - психологічну та економічну. Перша цікава з точки зору впливу на людину. Друга - ефективністю від використання рекламного продукту. На практиці для вимірювання дієвості реклами застосовуються бухгалтерські та статистичні дані про зміни в реалізації продукції. І хоча дістати такі дані в сучасних умовах не представляє великої праці, сам процес визначення ефективності може викликати складності. Вся справа в тому, що економічний ефект від реклами в більшості випадків проявляється не відразу, іноді навіть через місяці. Це особливо актуально на виробництві, в промисловості, де покупки не бувають спонтанними, а вимагають тривалих розрахунків та обґрунтувань. Крім того, зміна рівня реалізації може бути викликане й іншими факторами, які можуть впливати більш сильне, ніж реклама, наприклад зниження або збільшення рівня доходів споживачів або інфляція, яка викликала зростання цін і т. д. Тому спрогнозувати і виміряти економічну ефективність реклами дуже важко.

Посилання

  1. Ogilvy, D. (2006), Ogilvy on advertising [Ogilvi o reklame], Eksmo, Moscov.
  2. Wells, W., Burnett, J., and Moriarty, S. (1999), Advertising: principles and practice: translation from English [Reklama: principy i praktika: per. s angl.], St. Petersburg.
  3. Lefevre, V. (2009), Lectures on the theory of reflexive games [Lekcii po teorii refleksivnyh igr], Cogito-Centre, Moscow
  4. Lefevre, V. (2003), Reflexion [Refleksija], Cogito-Centre, Moscow
  5. Kibzun, A., Goryainova, E.R., and Naumov, E.R. (2002), Theory of Probability and Mathematical Statistics. Basic course with examples and problems: study guide [Teorija verojatnostej i matematicheskaja statistika. Bazovyj kurs s primerami i zadachami: ucheb. pos.], FIZMATLIT, Moscow

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-03-26

Як цитувати

Nikonova, M. (2015). Ніконова М.І. Реклама як інструмент рефлексивного управління споживчим рішенням. Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Економічні науки, (29), 85–90. https://doi.org/10.31498/2225-6725.29.2015.52229