СОЛЬНА ІНСТРУМЕНТАЛЬНА ПРАКТИКА ДОБИ ВІДРОДЖЕННЯ ЯК ВИКОНАВСЬКА ОСНОВА ЖАНРУ МУЗИКИ ДЛЯ ІНСТРУМЕНТА СОЛО (на прикладі духового музично-виконавського мистецтва)

Автор(и)

  • Valeriy Hromchenko

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2014.137969

Ключові слова:

жанр, сольне виконавство, засоби музичної виразності, духові інструменти, практика, виконавська майстерність, творчість

Анотація

У статті розкривається художньо-естетичне підґрунтя сольної інструментальної практики як виконавської основи жанру музики для інструмента соло. Дослідження здійснюється на прикладі духового музично-виконавського мистецтва доби Відродження. Фундаментом розвитку сольного інструментального виконавства означеного періоду автор визначає прагнення музикантів до суттєвого оновлення засобів музичної виразності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-08-26

Номер

Розділ

Відгуки. Рецензії. Повідомлення