РОЛЬ ЕТЮДНОЇ ФОРМИ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦЯ СЦЕНІЧНОГО МИСТЕЦТВА ТА У ТВОРЧОСТІ АРТИСТА ЕСТРАДИ

Автор(и)

  • Natalia Donchenko професор кафедри режисури та акторського мистецтва Київського національного університету культури і мистецтв, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.4.2016.138535

Ключові слова:

етюд-номер, етюд-вправа, естрада, артист, режисер, сценічне мистецтво, спеціальна освіта, метод дійового аналізу

Анотація

Метою роботи є обґрунтування змістовної структури етюдної сценічної форми, її головних ознак, функцій тренінгових вправ і завдань із техніки актора, значення у професійному навчанні режисера естради та у визначенні ролі етюду-номеру в мистецтві естрадного артиста. Методологія дослідження полягає у застосуванні аналітичного, функціонального, порівняльного та мистецтвознавчого методів дослідження ролі етюдної форми у навчально-твор- чому процесі та у створенні задуму і втілення даної форми у сценічному мистецтві на естраді, у проведенні аналізу щодо моделювання сценічної дії етюду відповідно до виду, жанру, запропонованих обставин, трактування образу і ролі, експромту та імпровізації. Наукова новизна дослідження полягає у проведенні класифікації етюдної форми як сценічного номеру в творчості артиста-виконавця на естраді. Висновки. У результаті здійсненого дослідження можна зробити висновок, що, по-перше, етюдна форма залишається у сценічному мистецтві найефективнішим методом пі- знання сценічної дійсності через психофізичну дію та емоційно-пластичну виразність, засобом досягнення відповідних результатів у досконалості акторської техніки; по-друге, етюдна сценічна форма є найпродуктивнішим початковим способом у системі професійної підготовки режисера та актора естради; по-третє, у сучасному мистецтві на естраді етюд як номер посідає одне з головних місць серед новітніх видовищно-розважальних форм.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-03-22

Номер

Розділ

Відгуки. Рецензії. Повідомлення