ЕВОЛЮЦІЯ СИСТЕМИ ОСВІТИ БАНДУРИСТІВ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2017.138646Ключові слова:
бандура, бандурне мистецтво, кобзар, музична освітаАнотація
Мета дослідження – проаналізувати процес еволюції освітньої системи бандуристів. Методологія дослідження. Були використані методи системного, історичного, педагогічного та мистецтвознавчого аналізу, засно- вані на принципах комплексності та послідовності. Наукова новизна. Проведено аналіз еволюції освітньої системи бандуристів від витоків виникнення бандурного мистецтва до наших днів. Простежено механізми причинно-наслідкових взаємозв'язків еволюційних змін конструкції інструмента, виконавського репертуару і системи підготовки бандуристів у різні історичні періоди. Висновки: cучасна багаторівнева система безперервної професійної освіти бандуристів є ре- зультатом еволюційного розвитку системи навчання кобзарів XVII-XVIII ст., традиції якої вона успадкувала та органічно інтегрувала. Розвиток освітньої системи бандуристів відбувався у прямій залежності від еволюції конструкції інструмента і жанрово-стильового розмаїття репертуару. Найбільш значні перетворення в системі професійної підготовки бандуристів відбулися в ході академізації бандурного мистецтва в середині ХХ століття.##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License International CC-BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.