ЕВОЛЮЦІЯ СИСТЕМИ ОСВІТИ БАНДУРИСТІВ

Автор(и)

  • Marina Berezutskaya викладач Дніпропетровської академії музики ім. М. Глінки, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2017.138646

Ключові слова:

бандура, бандурне мистецтво, кобзар, музична освіта

Анотація

Мета дослідження – проаналізувати процес еволюції освітньої системи бандуристів. Методологія дослідження. Були використані методи системного, історичного, педагогічного та мистецтвознавчого аналізу, засно- вані на принципах комплексності та послідовності. Наукова новизна. Проведено аналіз еволюції освітньої системи бандуристів від витоків виникнення бандурного мистецтва до наших днів. Простежено механізми причинно-наслідкових взаємозв'язків еволюційних змін конструкції інструмента, виконавського репертуару і системи підготовки бандуристів у різні історичні періоди. Висновки: cучасна багаторівнева система безперервної професійної освіти бандуристів є ре- зультатом еволюційного розвитку системи навчання кобзарів XVII-XVIII ст., традиції якої вона успадкувала та органічно інтегрувала. Розвиток освітньої системи бандуристів відбувався у прямій залежності від еволюції конструкції інструмента і жанрово-стильового розмаїття репертуару. Найбільш значні перетворення в системі професійної підготовки бандуристів відбулися в ході академізації бандурного мистецтва в середині ХХ століття.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-11-10

Номер

Розділ

Відгуки. Рецензії. Повідомлення