Синестезія як специфічна якість професійного алгоритму артиста мюзиклу

Автор(и)

  • Olga Oganezova-Grigorenko кандидат педагогічних наук, професор, професор кафедри сольного співу Одеської національної музичної академії ім. А.В. Нежданової, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.3.2017.138690

Ключові слова:

синестезія, роль-образ, парціальні здібності, інтонаційний слух

Анотація

Мета статті – виявити специфічні особливості синестезії артиста мюзиклу як творчої здібності та з’ясувати її роль у професійному артистичному процесі в жанрі мюзиклу. Методологію дослідження складає трансперсо- нальна гуманістична психологія та її музикознавчі відгалуження: психологія мистецтва, психологія творчого процесу, психологія музичного мислення. Також використано аналіз культурологічних та естетичних досліджень, присвячених поняттю "синестезія". Наукова новизна дослідження складається з аналізу специфіки синестезії як проекції інтонаційного слуху на професійний алгоритм артиста мюзиклу, в аналізі здатності артиста до синестезії як особливої характеристики, яка притаманна його творчому апарату та продиктована парціальними здібностями. Висновки дослідження становить обґрунтування розуміння синестезії артиста мюзиклу як особливої психічної та психологічної характеристики професійного творчого процесу артиста, який виявляє його парціальні здібності та реалізує триєдину природу таланту, виступає як механізм гармонізації художніх засобів виразності усередині ролі- образу, а також як технологічний засіб досягнення музично-інтонаційного резонансу ролі-образу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-05

Номер

Розділ

Відгуки. Рецензії. Повідомлення