Культура надання управлінських послуг

Автор(и)

  • Oleksandr Karpenko
  • Viktoriia Namestnik

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.4.2017.138713

Ключові слова:

сервісно-орієнтована державна політика, сервісна діяльність органів публічної влади, управлінські послуги, культура надання управлінських послуг.

Анотація

Мета роботи полягає у дослідженні поняття культури надання управлінських послуг, науковому обґрунтуванні та аналізі її базових складових. Методологія. У дослідженні використано загальнонаукові методи порівняння, аналізу та синтезу, а саме: в процесі опрацювання вітчизняної і зарубіжної джерельної бази щодо проблематики надання управлінських послуг, при емпіричному співставленні наукових підходів для виокремлення складових системи формування культури сервісної діяльності органів публічної влади, а також для обґрунтування шляхів розв'язання раніше невирішеної наукової проблеми, що полягає у визначенні ефективних механізмів щодо її практичної реалізації. Наукова новизна полягає у комплексному дослідженні взаємозв’язку понять "культура" - "культура державного управління" - "культура надання управлінських послуг"; співставленні зарубіжних і вітчизняних наукових підходів щодо визначення суті управлінської культури; виокремленні базових складових та визначенні особливостей культури надання управлінських послуг. Висновки. Культура надання управлінських послуг є клієнто-орієнтованою системою взаємопов’язаних функціональних елементів (організаційних, корпоративних, інформаційних, мовних, комунікативних тощо) та є однією з базових складових взаємодії органів влади та громадськості. Формування культури надання управлінських послуг сприяє: підвищенню якості сервісної діяльності органів публічної влади, покращенню іміджу державних службовців та посадових осіб органів місцевого самоврядування, а також удосконаленню суспільно-владних відносин.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-11

Номер

Розділ

Відгуки. Рецензії. Повідомлення