Рекламна графіка в структурі інтегрованої художньої дисципліни "Дизайн реклами"
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.4.2017.138835Ключові слова:
рекламна графіка, візуалізація, стилістичні тенденції, постмодернізм, естетичність, дизайн рекламu, інтегрована художня дисципліна.Анотація
Мета роботи. Тематичний фокус у цій статті поєднує авторську концепцію вивчення рекламної графіки як форми соціокультурних комунікацій з аналізом стилістичних тенденцій, проблем образної візуалізації ідей та естетичності рекламних звернень. Методологія дослідження використовує системно-структурний, соціокультурний
та компаративний методи аналізу візуальної мови реклами періоду постмодерну. Наукова новизна полягає в комплексному вивченні завдань рекламної графіки, її актуальності та вагомого місця в структурі інтегрованої художньої дисципліни "Дизайн реклами" у вищій школі. Понад 10 років авторка читає власну концептуальну програ-
му в Києві для дизайнерів. Не існує готових рекламних ідей, якими намагаються залучити новачків до бізнесу – кожна рекламна ідея залежить від продукту й економічних, соціальних та культурних чинників. Проектування оригінальної та ефективної реклами є важким навіть для професіоналів, адже реклама повинна бути кінцевим продуктом комплексних досліджень. Базові компоненти компетенцій дизайнера реклами визначено з урахуванням вимог сучасного ринку: графічну дизайн-підготовку, соціокультурну та маркетингову складові. Крім того, проаналізовано стилістику та художньо-естетичні проблеми сучасної реклами в комунікативної сфері, в тому числі прояви кітчу та еклектизму. Останнім часом пошуки креативних рекламних ідей активно продовжуються через одноманітність і примітивізм зображень, так звані візуальні стандарти суттєво перевантажують рекламу в ЗМІ. Особлива увага приділяється проблемам професійної термінології, зокрема, змістовому наповненню ілюстрованого глосарію "Дизайн та реклама", який представлений як лексикографічний ресурс для дизайн-освіти. Висновки. Рекламна графіка є значимим змістовим блоком, який враховує соціокультурні та маркетингові аспекти візуального проекту-
вання рекламної продукції. У найближчому майбутньому вже необхідний перехід до більш тонких підходів до споживачів: більш індивідуальних, більш коректних, більш естетичних.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.